Piła: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku przy ul. Dąbrowskiego 8 - rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo - audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno - sanitarnych i gastronomii. ETAP I - przetarg P1 (E1)
Numer ogłoszenia: 262180 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193768 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku przy ul. Dąbrowskiego 8 - rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo - audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno - sanitarnych i gastronomii. ETAP I - przetarg P1 (E1).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących zmianę sposobu użytkowania części budynku położonego w Pile, przy ul. Dąbrowskiego 8. Zgodnie z projektem budowlanym przewiduje się zmianę charakteru sali kinowej na koncertowo-audiowizualną, wydzielenie niezbędnego zaplecza. Przedmiot zamówienia obejmuje również zakup i dostawę podnośnika dla sceny i transportu niepełnosprawnych artystów. Wykonawca będzie także pełnił funkcję Generalnego Wykonawcy i koordynatora robót i prac wykonywanych przez pozostałych Wykonawców, wprowadzonych na plac budowy przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga zapewnienia pełnej koordynacji terminów tych prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 02.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1561045,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ