Piła: Publiczne Przedszkole Nr 15 w Pile, ul. Grabowa 20 - Budowa placu zabaw
Numer ogłoszenia: 128597 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85359 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Publiczne Przedszkole Nr 15 w Pile, ul. Grabowa 20 - Budowa placu zabaw.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa będzie polegała na dostawie i montażu gotowych urządzeń zabawowych zgodnie z projektem budowlanym obiektu małej architektury placu zabaw, dokumentacją i obowiązującymi przepisami oraz technologią dla danego urządzenia zabawowego. Elementy zabawowe - katalogowane powinny posiadać aktualny certyfikat bezpieczeństwa wydawany przez akredytowaną jednostkę, sprzęt rekreacyjny ma posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, musi być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, winien być zgodny z Polskimi Normami bezpieczeństwa dotyczącymi placów zabaw. Sprzęt rekreacyjny musi być rozmieszczony na placu zabaw w sposób umożliwiający zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami. Montaż elementów powinien być zgodny z instrukcją producenta urządzenia. Każdy zestaw zabawowy będzie zawierać instrukcję użytkowania w formie piktogramów naklejonych na urządzeniu, musi mieć kartę techniczną urządzenia. Nie akceptuje się certyfikatów wydawanych na poszczególne elementy urządzeń, tylko na całość. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku art.10 z późniejszymi zmianami. Wykonawcy muszą dołączyć do oferty przetargowej: - kartę katalogową z rysunkiem proponowanego urządzenia (rzuty), - wymiary urządzenia (wysokości upadowe, strefy bezpieczeństwa), - Certyfikat Zgodności wydawany przez akredytowaną jednostkę na poszczególne urządzenie wraz z aktualnym terminem ważności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach, stanowiących załączniki od nr 9 do nr 16 do SIWZ. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca budowy placu. Uwaga: Użyte w dokumentach nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek wyrobów czy produktów służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości oraz wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań. Za równoważne Zamawiający uzna takie, które charakteryzują się właściwościami funkcjonalnymi i jakościowymi takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Warunki płatności 1. Płatnikiem faktury jest placówka oświatowa. 2. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany bezusterkowy protokół odbioru końcowego wraz z zestawieniem wartości wykonanych robót sprawdzony i zatwierdzony przez Inspektora nadzoru inwestorskiego z kompletnym wykazem przekazanych dokumentów potwierdzających posiadanie atestów, certyfikatów i wszelkich dopuszczeń dla materiałów i urządzeń użytych podczas budowy. Gwarancja 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres nie mniejszy niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 2. Wykonawca ma obowiązek w trakcie okresu gwarancji stawienia się na wezwanie Zamawiającego w ciągu 14 dni od dnia otrzymania powiadomienia o organizowanym przeglądzie w ramach gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.21.21.40-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41978,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ