Piła: Wykonanie usługi Inżyniera Kontraktu dla etapu I zadania pn: Miejska sala koncertowo - audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 (rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo - audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno - socjalnych i gastronomii).
Numer ogłoszenia: 248876 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193886 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi Inżyniera Kontraktu dla etapu I zadania pn: Miejska sala koncertowo - audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 (rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo - audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno - socjalnych i gastronomii)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu ( nazwa zastępcza - Nadzór Inwestorski ) polegających na kompleksowej obsłudze inwestycji tj. koordynowania, nadzorowania i rozliczania oraz raportowania i sprawozdawczości z przebiegu realizacji inwestycji pn. : Wykonywanie usługi Inżyniera Kontraktu w zadaniu: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku przy ul. Dąbrowskiego 8 w Pile. Inżynier Kontraktu ( zwany dalej Inżynierem ) będzie pełnić swoje obowiązki w oparciu o umowę zawartą z Zamawiającym. Wykaz głównych zadań Inżyniera przedstawiony został w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 06.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ