Piła: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na plac zabaw na wyspie w Pile.
Numer ogłoszenia: 280511 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na plac zabaw na wyspie w Pile..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na plac zabaw na wyspie w Pile. Planowany plac zabaw na wyspie obejmować winien następujące strefy i wyposażenie: strefa 1: PIRACI NA WYSPIE - urządzenia: - statek - sprężynowiec DELFIN x 4 - sprężynowiec RYBKA x 2 - bujak deska surfingowa x 2 - wieża maxi spacenet - bocianie gniazdo. strefa 2: PLAC KLASYCZNY - urządzenia : - huśtawka MODLISZKA - karuzela czteroramienna - piaskownica strefa 3: SPORT - urządzenia: - piłkarzyki - stół ping-pong x 2 - kosz z tablicą kratownicową ELEMENTY ZAGOSPODAROWANIA TERENU PLACU ZABAW i BEZPOŚREDNIEGO SĄSIEDZTWA: -alejki, zieleń zorganizowana, ławki, kosze na śmieci, regulaminy, tablice informacyjne, nawierzchnie - w tym bezpieczne, wiaty wypoczynkowe zadaszone z siedziskami, oświetlenie terenu placu z przyłączem energetycznym itp. Wg koncepcji wstępny szacunek powierzchni utwardzonych to ok 2000 m2. Całość elementów wyposażenia, oświetlenia oraz elementów małej architektury winna być dobrana pod względem wizerunku i kompozycji. Należy stosować elementy gwarantujący długi okres użytkowania, wandaloodporne. Projekt winien obejmować również ocenę stanu technicznego obiektów istniejących na placu zabaw, ewentualne wytyczne i kalkulację ich renowacji. Projekt budowlano-wykonawczy należy wykonać zgodnie z koncepcją architektoniczną miejskiego placu zabaw na pilskiej wyspie, zaakceptowaną przez Gminę Piła i sponsora wykonania tego placu. Koncepcja wykonana została przez Pracownię Architektoniczną Lech Wojtasik ul. Bydgoska 153, 64-920 Piła, tel. 67 212 86 80; fax. 67 212 03 75; e-mail: pracownia@esc.pila.pl. Dokumentacja projektowa winna być wykonana także zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz wymaganiami i normami obowiązującymi dla placów zabaw w zakresie w szczególności bezpieczeństwa. W ramach przedmiotu zamówienia należy rozwiązać projektowo kolizje z istniejącymi mediami (jeśli występują),uzyskać wszelkie niezbędne warunki techniczne, rozwiązać kwestie odwodnienia, zaprojektować zieleń. W ramach powyższego zadania do projektanta należy także, w szczególności : 1) uzyskanie podkładu geodezyjnego - mapy do celów projektowych. 2) uzyskanie oraz przekazanie zamawiającemu 1 egz. Wypisów z rejestru gruntów z których wynikać będzie własność działek na których prowadzone będą roboty 3) dokonanie wizji lokalnej oraz inwentaryzacji stanu istniejącego w tym istniejących drzew i krzewów; 4) uzyskanie wszelkich wymaganych warunków technicznych oraz uzgodnień, w tym z autorem wykonanej koncepcji architektonicznej; 5) pozytywne uzgodnienie projektu z Zarządem Dróg i Zieleni w Pile 6) bieżące informowanie Zamawiającego o postępach prac, zaistniałych problemach oraz w razie potrzeby dokonywanie stosownych uzgodnień i weryfikacji. 7) uzyskanie protokołu ZUD (jeśli taka potrzeba zaistnieje); 8) wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie w ramach wynagrodzenia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji. W trakcie procedury przetargowej na wybór wykonawcy robót projektant zobowiązany jest dostarczyć odpowiedź na zgłoszone pytania w czasie do 3 dni od terminu zgłoszenia. W czasie wykonywania robót projektant zobowiązany jest do przygotowania odpowiedzi na zgłoszone problemy techniczne w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia problemu. 9) uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych 10) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych lub dokonanie stosownych, wymaganych prawem zgłoszeń. Dokumentacja techniczno-kosztorysowa winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej z uwzględnieniem wytycznych zawartych w niniejszej Specyfikacji. Każdą dokumentację techniczną należy dostarczyć wraz ze spisem zawartości w następujących ilościach egzemplarzy: 1) Projekty budowlano-wykonawcze w rozbiciu na poszczególne branże - 6 egz. 2) Przedmiary robót - 2 egz. 3) Kosztorysy nakładcze - 2 egz. 4) Kosztorysy inwestorskie - 2 egz. 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. 6) Całość dokumentacji w wersji elektronicznej na nośnikach elektronicznych np na płytach CD - 2 komplety. Jeden komplet to trzy nośniki elektroniczne: jeden nośnik winien zawierać SST oraz przedmiary i kosztorysy ofertowe, drugi nośnik winien zawierać przedmiary i kosztorysy inwestorskie, trzeci nośnik winien zawierać dokumentację techniczną (część rysunkowa i opisowa) wraz z warunkami technicznymi i uzgodnieniami. Całość dokumentacji na nośnikach elektronicznych winna być zapisana w powszechnie znanych programach np. graficznych, skompensowana do możliwie najmniejszych rozmiarów pojemnościowych. Wykonawca winien dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Zamawiający po podpisaniu umowy udostępni posiadaną koncepcję architektoniczną placu zabaw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe; 2. zmiany będące następstwem działania organów administracji, tj. np. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, opóźnień uzgodnień dokumentacji jak też wydania warunków technicznych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 3. zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy nie inne niż spełniające warunki określone w ogłoszeniu lub SIWZ. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy (dla skutecznej zmiany niezbędna jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); 4. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu urnowy zgodnie z SIWZ; 5. zmiana obowiązującej stawki VAT; 6. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek ewentualnych zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie przedsięwzięcia; 7. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 8. kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak