Piła: Ścieżka rowerowa w mieście Pile - wzdłuż lewej strony rzeki Gwdy - od ul. 500 Lecia Piły (Mosty Królewskie) do kładki na wyspie (przy Młynie) - mała arcłitektura na placach piknikowych -dostawa i montaż.
Numer ogłoszenia: 83569 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ścieżka rowerowa w mieście Pile - wzdłuż lewej strony rzeki Gwdy - od ul. 500 Lecia Piły (Mosty Królewskie) do kładki na wyspie (przy Młynie) - mała arcłitektura na placach piknikowych -dostawa i montaż..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest 1) aranżacja przestrzeni miejsc piknikowych obejmująca dobór mebli ogrodowych wraz z doborem elementów i ich rozmieszczeniem na dostępnej powierzchni 2) dostawa mebli na budowę 3) montaż mebli na miejscu przeznaczenia Wzdłuż lewej strony rzeki Gwdy - na odcinku od ul. 500 Lecia Piły (Mosty Królewskie) do kładki na wyspie (przy Młynie) budowany jest ciąg pieszo-rowerowy. Na trasie przedmiotowego ciągu pieszo-rowerowego zaprojektowano trzy miejsca piknikowe o wymiarach 6,00 x5,00 m, o nawierzchni z płyt betonowych typu Appia Antica kolor wulkaniczny szary. W załączeniu do SIWZ rysunek każdego z trzech placów piknikowych oraz fotografie miejsc z widokiem z tych miejsc (A,B,C). Miejsca piknikowe są sześciokątami o wymiarze 6,00 x 5,00m z bocznymi trójkątami o podstawie 6,00m i wysokości l,00m wg szkicu stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Zlokalizowane są na działkach o nr geodezyjnych 11/5,32/1, 13/1. Każde miejsce piknikowe winno posiadać swój charakter związany z lokalizacją. Lokalizacja Nr 1 miejsce przy ul. Dąbrowskiego ma być wyposażone w: zestaw: stół + ławka z oparciem + ławka bez oparcia trzy ławki z oparciem kosz na śmieci (z daszkiem, łatwy do opróżniania z zawartości) stojak rowerowy. Lokalizacja Nr 2 miejsce w okolicy kładki za budynkiem Starostwa Powiatowego w Pile ma mieć charakter widokowy i być wyposażone w: 2 zestawy: stół + ławka z oparciem + ławka bez oparcia kosz na śmieci (z daszkiem, łatwy do opróżniania z zawartości) stojak rowerowy. Lokalizacja Nr 3 miejsce przy planowanej przystani ma być wyposażone w: 4 ławki z oparciem kosz na śmieci (z daszkiem, łatwy do opróżniania z zawartości) stojak rowerowy Propozycje rozmieszczenia mebli na poszczególnycłi lokalizacjach należy rozrysować w skali 1:25 na oddzielnych planszach dla każdej z lokalizacji. Meble mają być z materiału stanowiącego połączenie stalowej konstrukcji z blachy giętej i drewnianych szczebli (kolor ciemny). Konstrukcja stalowa winna być co najmniej ocynkowana i pomalowana proszkowo ( matowa). Dopuszcza się także stal nierdzewną. Wszystkie elementy montowane na stałe i kotwione pod płytki chodnikowe do betonowych fundamentów. Elementy mebli na wszystkich miejscach piknikowych winny być w jednakowym stylu. Wzornictwo ma przystawać do siebie, komponować się z otoczeniem i zaprojektowaną nawierzchnią. Wszystkie elementy mają być wandaloodporne, wytrzymałe na działania warunków atmosferycznych i odporne na szkodniki. Mają być wykonane z materiałów najwyższej jakości i posiadać długoterminową gwarancję min. 2 lata. Wykonawca dostarczy wraz z meblami karty informacyjne określające: zasady czyszczenia i konserwacji, warunki reklamacji z podaniem adresu i telefonu punktu zgłoszenia reklamacji lub punktu wymiany zepsutego elementu czas reakcji na zgłoszenie reklamacyjne.( należy podać ilość dni na usunięcie wady od dnia zgłoszenia, przy czym czas ten nie może być dłuższy niż 14 dni od daty zgłoszenia) Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Koncepcję zagospodarowania i aranżacji 3 placów piknikowych na rysunkach w skali 1:25 wraz z opisem proponowanych mebli 2) Wizualizację proponowanych aranżacji dla 3 lokalizacji 3) Karty katalogowe proponowanych mebli wraz z ich danymi technicznymi i zdjęciami. Do Wykonawcy należy również: 1) wykonanie na własny koszt, w ramach zaoferowanej ceny, wszelkich robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych; 2) zapewnienie bieżącej obsługi technicznej i sprzętowej robót będących przedmiotem zamówienia; 3) koordynacja i współpraca z obecnym na placu budowy Wykonawcą robót polegających na budowie ścieżki rowerowej w mieście Pile - wzdłuż lewej strony rzeki Gwdy - od ul. 500 Lecia Piły (Mosty Królewskie) do kładki na wyspie (przy Młynie); 4) przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego zamówienia przez Zamawiającego; 5) wykonanie wszystkich niezbędnych sprawdzeń; 6) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.20.00-9, 39.22.43.40-3, 45.21.21.40-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował min 3 zadania związane z dostawą i montażem co najmniej 10 ławek lub zestawów ławek i stołów ogrodowych z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi wymagane przepisami uprawnienia budowlane, zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 2, 4) SIWZ. 3) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę okresu przewidzianego na ukończenie robót gdy wystąpią: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych (niekorzystne), uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych lub dokonanie odbioru. Przez niekorzystne warunki pogodowe rozumie się wystąpienia w czasie dnia roboczego (7:00- 16:00) intensywnych opadów deszczu przez 3 dni następujących jeden po drugim 2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane; 3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub rezygnację przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; b) zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. c) kolizje z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji; Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez wykoanawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustwy pzp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak