Piła: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy pt. Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż lewej strony rzeki Gwdy - od ul. 500 Lecia Piły (Mosty Królewskie) do kładki na wyspie (przy Młynie) w mieście Piła
Numer ogłoszenia: 51601 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy pt. Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż lewej strony rzeki Gwdy - od ul. 500 Lecia Piły (Mosty Królewskie) do kładki na wyspie (przy Młynie) w mieście Piła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy pt. Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż lewej strony rzeki Gwdy - od ul. 500 Lecia Piły (Mosty Królewskie) do kładki na wyspie (przy Młynie) w mieście Piła Zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi: Budowa ciągu pieszo-rowerowego o długości 1084,50 m. w terminie do 31 maja 2012r, w tym: 1) ścieżka rowerowa o szerokości 2,00m, o nawierzchni z kolorowej mieszanki betonu asfaltowego na bazie lepiszcza syntetycznego, 2) chodnik o szerokości 1,50m z kostki brukowej w kolorystyce odcieni ziemi o poprzecieranej powierzchni i lekko falowanych konturach 3) realizacja nawierzchni trzech miejsc piknikowych zaprojektowanych przy trasie ścieżki; 4) usunięcie kolidujących 11 szt. drzew zgodnie z Projektem zieleni oraz nasadzenia, wysiew traw 5) nowe oświetlenie wzdłuż trasy ścieżki w ilości: oprawy oświetleniowe 41 szt., słupy oświetleniowe 38 szt., zasilanie łącznie z układem pomiarowym. 6) odwodnienie przedmiotowego ciągu pieszo-rowerowego jest powierzchniowe. Roboty budowlane określa projekt budowlany oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę, decyzję na usunięcie drzew, pozwolenie archeologiczne, pozwolenie wodno-prawne. Koszt robót budowlanych wynosi 1.399.221,40 zł brutto. Za wykonanie w/w robót ustalono wynagrodzenie ryczałtowe.   Zakres obowiązków i czynności dla Inspektora nadzoru: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem Budowlanym. 2) zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji 3) kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji, 4) zapewnienie obecności na placu budowy i dyspozycyjności podczas prowadzenia robót budowlanych w zakresie niezbędnym ze względu na specyfikę robót 5) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, 6) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami: drogowymi, elektrycznymi oraz związanymi z usunięciem i urządzeniem zieleni 7) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwziecia 8) monitorowanie postępu prac 9) współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót 10) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania 11) zachowanie poufności informacji 12) utrzymywanie na bieżąco łączności i ewentualnie sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji 13) zatwierdzanie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru inwestorskiego 14) zatwierdzanie rysunków roboczych wykonawcy robót i niezbędnych korekt tych rysunków, 15) w ramach czynności kontrolnych zapewnienie nadzoru geodezyjnego (własny lub zlecony), 16) nadzór i akceptacja przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów, 17) zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 18) nadzór rzeczowo-terminowy w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy 19) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy oraz sprawdzanie ich poprawności i zgodności z warunkami umowy zawartej pomiedzy Wykonawcą robót a Zamawiającym 20) dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień, 21) kontrola nad zgodnością realizacji robót  z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz uzyskanymi pozwoleniami i decyzjami, 22) sprawdzanie prawidłowości i autentyczności wszystkich certyfikatów, praw własności, itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane, 23) zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, 24) kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowania metod wytwarzania, 25) kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową i umową 26) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonymi w art. 10 Prawa budowlanego. 27) rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, 28) uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń, 29) przygotowanie danych merytorycznych do dokumentów OT dla przedmiotowego zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami księgowymi 30) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów, 31) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, 32) ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, 33) sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót, w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 34) po zakończeniu robót Inspektor nadzoru będzie uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych oraz każdorazowo przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót,    Decyzje Inspektora nadzoru, dotyczące zmiany przedmiotu umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych a Zamawiającym, zawieszenia wykonania robót wymagają zatwierdzenia Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 2, 4) SIWZ. 3) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inspektora nadzoru w przypadku gdy ulegną zmianie terminy realizacji zadania spowodowane warunkami atmosferycznymi lub nieprzewidzianymi warunkami realizacji określonymi w umowie spisanej pomiędzy Wykonawcą robót a Zamawiającym. zmianę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy na inne ale spełniające warunki określone w niniejszym załączniku. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy ale konieczne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak