Piła: PRZYGOTOWANIE I ORGANIZACJA IMPREZY POD NAZWĄ: ROWEROWO - RECYKLINGOWO
Numer ogłoszenia: 62645 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50625 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I ORGANIZACJA IMPREZY POD NAZWĄ: ROWEROWO - RECYKLINGOWO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i kompleksowa organizacja plenerowej imprezy pn.: Rowerowo-Recyklingowo dla mieszkańców na Wyspie w Pile, dnia 4 maja 2013 roku, utrzymanej w charakterze ekologicznym. Wykonawca przygotuje szczegółowy program i harmonogram imprezy (4 h) i przedłoży go do akceptacji Zamawiającemu, w tym zapewni: 1) ciągłość zabaw i gier edukacyjnych z drobnymi nagrodami dla mieszkańców, 2) konkursy związane z tematyką imprezy w ramach, których nagrodą będzie rower - 5 sztuk o następujących parametrach: a) 2 rowery górskie na ramach aluminiowych z hamulcami tarczowymi z regulowanym amortyzatorem przednim, b) 3 rowery turystyczne na ramach aluminiowych, na kołach 28 calowych z prądnicą w piaście przedniego koła, w tym: - 2 rowery damskie 7-biegowe z napędem shimano nexus, - 1 rower męski 24-biegowe z napędem shimano. Rowery powinny być opatrzone naklejką z logotypem Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu i informacją: Dofinansowano ze środków WFOŚiGW Poznań. 3) pokazy edukacyjne z zakresu segregacji odpadów, ekologii - minimum 20, 4) punkty odbioru sprzętu elektronicznego i elektrycznego w zamian za drzewko, krzew - 300 sztuk oraz zioła i przyprawy w doniczkach - 300 sztuk, 5) wystawę spółek Gminy Piła i firm związanych z ochroną środowiska z terenu miasta Piły, 6) popularyzację jazdy rowerem i zdrowego trybu życia (wystawy firm ze sprzętem rowerowym, stoisko sprzedaży rowerów i akcesoriów rowerowych), 7) znakowanie rowerów przez Policję, 8) ekran mobilny (telebim), 9) krótkie filmy (minimum 3) o tematyce ekologicznej, które będą wyświetlane podczas imprezy na telebimie, 10) stoiska nieodpłatnej naprawy rowerów (minimum 2), 11) stoisko nauki jazdy na rowerze dla najmłodszych, 12) występ lokalnego zespołu muzycznego z repertuarem rozrywkowym, 13) promocję plenerowej imprezy uwzględniając kolorowe logotypy miasta Piły Piła 500 i logotyp WFOŚiGW w Poznaniu oraz informację o formie dofinansowania przez WFOŚiGW w Poznaniu (projekt do akceptacji): a) 50 sztuk plakatów kolorowych o formacie B2 (wydruk, dystrybucja na terenie miasta Piły) - wykorzystując minimum 50% makulatury (2 projekty do akceptacji), b) 1.000 sztuk ulotek kolorowych o formacie A6 (wydruk, dystrybucja na terenie miasta Piły) - wykorzystując minimum 50% makulatury (2 projekty do akceptacji), c) reklama w prasie lokalnej, radiu i telewizji (2 projekty do akceptacji). Plakaty i ulotki mają być rozdystrybuowane w mieście Pile w terminie do dnia 30 kwietnia 2013 roku. Reklama musi być zamieszczona w prasie lokalnej w formacie 1/4 strony w terminie do 30 kwietnia 2013 r. 14) kamizelki odblaskowe dla dzieci w wieku przedszkolnym z logotypem miasta Piły (Piła 500) i WFOŚiGW w Poznaniu oraz informacją o formie dofinansowania przez WFOŚiGW (2 projekty do akceptacji) - 1.000 sztuk, 15) kolorowe chorągiewki rowerowe - 100 sztuk (2 projekty do akceptacji) - umieszczone na sztywnych masztach, 16) stoiska z odpłatnymi posiłkami i napojami promującymi zdrową żywność - minimum 3, 17) konferansjera, animatora, 18) urządzenia pneumatyczne dla dzieci tzw. dmuchańce w postaci np. zjeżdżalni czy zamku do skakania (ogólnodostępne i nieodpłatne) - minimum 2, 19) malowanie dzieciom twarzy, 20) współpracę z PTTK Piła, 21) obsługę techniczną, 22) profesjonalne nagłośnienie w trakcie trwania zabawy, 23) inny sprzęt niezbędny wg Wykonawcy do realizacji zadania i obsługi technicznej, 24) ubezpieczenie imprezy, 25) zabezpieczenie warunków sanitarno - higienicznych (toalety przenośne - 6 sztuk, kosze na odpady - 15 sztuk), 26) utrzymanie czystości na terenie festynu w trakcie i po imprezie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji fotograficznej z przebiegu plenerowej imprezy. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 4 maja 2013 r., z tym że: a) plakaty i ulotki, o których mowa w ust. 1 pkt 13) lit. a) i b) mają być rozdystrybuowane w mieście do dnia 30 kwietnia 2013 roku, b) reklama w prasie lokalnej, o której mowa w § 1 ust. 2 pkt 13) lit. c) musi być zamieszczona w prasie lokalnej w terminie do 30 kwietnia 2013 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ