Piła: Przebudowa monitoringu w Pile. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na monitoring w miasteczku ruchu drogowego przy ul. Dąbrowskiego w Pile
Numer ogłoszenia: 158568 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa monitoringu w Pile. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na monitoring w miasteczku ruchu drogowego przy ul. Dąbrowskiego w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na monitoring w miasteczku ruchu drogowego przy ul. Dąbrowskiego w Pile. Na obiekcie należy zaprojektować 2 kamery zamontowane na istniejących słupach oświetleniowych. Projekt na zasilanie elektryczne kamer oraz ułożenie rurek dla kabli światłowodowych jest w posiadaniu Zamawiającego i zostanie udostępniony wykonawcy. Projekt winien również obejmować kabel światłowodowy od szafy teletechnicznej zaprojektowanej na terenie miasteczka ruch drogowego do przełącznicy znajdującej się w Zespole Szkół Nr 2 przy ul. Królowej Jadwigi długości ok. 350 m. Obraz z kamer należy dalej skierować z przełącznicy w Zespole Szkół Nr 2 istniejącą miejską siećią szerokopasmową do centrum monitoringu znajdującego się w KPP przy ul. Bydgoskiej. Centrum Monitoringu w KPP rozbudować dodatkowo o 1 monitor. Zrealizować podgląd z kamer na miasteczku ruchu drogowego w istniejącym punkcie obserwacyjnym w siedzibie Straży Miejskiej przy ul 14 lutego . W ramach powyższego zadania do projektanta należy także, w szczególności : 1) uzyskanie aktualnego podkładu geodezyjnego. 2 uzyskanie oraz przekazanie zamawiającemu 1 egz. wypisów z rejestru gruntów z których wynikać będzie własność działek na których prowadzone będą roboty 3) dokonanie wizji lokalnej 4) uzyskanie wszelkich wymaganych warunków technicznych oraz uzgodnień branżowych np. ( Zarządem Dróg i Zieleni, Strażą Miejską, ZS Nr2, KPP ) 5) rozwiązanie projektowe wszelkich kolizji oraz dokonanie uzgodnień z gestorami i właścicielami mediów 6) bieżące informowanie Zamawiającego o postępach prac , zaistniałych problemach oraz w razie potrzeby dokonywania stosownych uzgodnień i weryfikacji - pisemny raport co tydzień. 7) uzyskanie protokołu ZUD 8) wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji. W trakcie procedury przetargowej na wybór wykonawcy robót projektant zobowiązany jest dostarczyć odpowiedź na zgłoszone pytanie w czasie 3 dni od terminu zgłoszenia. W czasie wykonywania robót projektant zobowiązany jest do przygotowania odpowiedzi na zgłoszone problemy techniczne w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia problemu. 9) uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych 10) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych lub dokonanie stosownych, wymaganych prawem zgłoszeń Uwaga: Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca winien dokonać szczegółowej inwentaryzacji stanu istniejącego oraz dostosować w niezbędny i najbardziej racjonalny sposób stan projektowany do istniejącego. Dokumentacja techniczno - kosztorysowa winna być opracowana zgodnie z obowiązującym przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej z uwzględnieniem wytycznych zawartych w niniejszej Specyfikacji Dokumentację techniczną należy dostarczyć wraz ze spisem zawartości w następujących ilościach egzemplarzy: 1.Projekt techniczny - 6 egz. 2.Przedmiar robót - 2 egz. 3.Kosztorys nakładczy - 2 egz. 4.Kosztorys inwestorski - 2 egz. 5.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. 6.Całość dokumentacji w wersji elektronicznej na płytach CD - 2 komplety Jeden komplet to trzy nośniki elektroniczne: jeden nośnik winien zawierać SST oraz przedmiar i kosztorysy ofertowe, drugi nośnik winien zawierać przedmiary i kosztorysy inwestorskie , trzeci nośnik winien zawierać dokumentację techniczną ( część rysunkowa i opisowa) wraz z warunkami technicznymi i uzgodnieniami. Całość dokumentacji na nośnikach elektronicznych winna być zapisana w powszechnie znanych programach m. in. graficznych , skompensowana do możliwie najmniejszych rozmiarów pojemnościowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami SIWZ. 2. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ 3. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Kancelaria Główna, pok. 134.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie