Piła: Przygotowanie i organizacja imprezy pod nazwą: Rowerowo-Recyklingowo
Numer ogłoszenia: 50625 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i organizacja imprezy pod nazwą: Rowerowo-Recyklingowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i kompleksowa organizacja plenerowej imprezy pn.: Rowerowo-Recyklingowo dla mieszkańców na Wyspie w Pile, dnia 4 maja 2013 roku, utrzymanej w charakterze ekologicznym. Wykonawca przygotuje szczegółowy program i harmonogram imprezy (4 h) i przedłoży go do akceptacji Zamawiającemu, w tym zapewni: 1) ciągłość zabaw i gier edukacyjnych z drobnymi nagrodami dla mieszkańców, 2) konkursy związane z tematyką imprezy w ramach, których nagrodą będzie rower - 5 sztuk o następujących parametrach: a) 2 rowery górskie na ramach aluminiowych z hamulcami tarczowymi z regulowanym amortyzatorem przednim, b) 3 rowery turystyczne na ramach aluminiowych, na kołach 28 calowych z prądnicą w piaście przedniego koła, w tym: - 2 rowery damskie 7-biegowe z napędem shimano nexus, - 1 rower męski 24-biegowe z napędem shimano. Rowery powinny być opatrzone naklejką z logotypem Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu i informacją: Dofinansowano ze środków WFOŚiGW Poznań. 3) pokazy edukacyjne z zakresu segregacji odpadów, ekologii - minimum 20, 4) punkty odbioru sprzętu elektronicznego i elektrycznego w zamian za drzewko, krzew - 300 sztuk oraz zioła i przyprawy w doniczkach - 300 sztuk, 5) wystawę spółek Gminy Piła i firm związanych z ochroną środowiska z terenu miasta Piły, 6) popularyzację jazdy rowerem i zdrowego trybu życia (wystawy firm ze sprzętem rowerowym, stoisko sprzedaży rowerów i akcesoriów rowerowych), 7) znakowanie rowerów przez Policję, 8) ekran mobilny (telebim), 9) krótkie filmy (minimum 3) o tematyce ekologicznej, które będą wyświetlane podczas imprezy na telebimie, 10) stoiska nieodpłatnej naprawy rowerów (minimum 2), 11) stoisko nauki jazdy na rowerze dla najmłodszych, 12) występ lokalnego zespołu muzycznego z repertuarem rozrywkowym, 13) promocję plenerowej imprezy uwzględniając kolorowe logotypy miasta Piły Piła 500 i logotyp WFOŚiGW w Poznaniu oraz informację o formie dofinansowania przez WFOŚiGW w Poznaniu (projekt do akceptacji): a) 50 sztuk plakatów kolorowych o formacie B2 (wydruk, dystrybucja na terenie miasta Piły ) - wykorzystując minimum 50% makulatury (2 projekty do akceptacji), b) 1.000 sztuk ulotek kolorowych o formacie A6 (wydruk, dystrybucja na terenie miasta Piły) - wykorzystując minimum 50% makulatury (2 projekty do akceptacji), c) reklama w prasie lokalnej, radiu i telewizji (2 projekty do akceptacji). Plakaty i ulotki mają być rozdystrybuowane w mieście Pile w terminie do dnia 30 kwietnia 2013 roku. Reklama musi być zamieszczona w prasie lokalnej w formacie 1/4 strony w terminie do 30 kwietnia 2013 r. 14) kamizelki odblaskowe dla dzieci w wieku przedszkolnym z logotypem miasta Piły (Piła 500) i WFOŚiGW w Poznaniu oraz informacją o formie dofinansowania przez WFOŚiGW (2 projekty do akceptacji) - 1.000 sztuk, 15) kolorowe chorągiewki rowerowe - 100 sztuk (2 projekty do akceptacji) - umieszczone na sztywnych masztach, 16) stoiska z odpłatnymi posiłkami i napojami promującymi zdrową żywność - minimum 3, 17) konferansjera, animatora, 18) urządzenia pneumatyczne dla dzieci tzw. dmuchańce w postaci np. zjeżdżalni czy zamku do skakania (ogólnodostępne i nieodpłatne) - minimum 2, 19) malowanie dzieciom twarzy, 20) współpracę z PTTK Piła, 21) obsługę techniczną, 22) profesjonalne nagłośnienie w trakcie trwania zabawy, 23) inny sprzęt niezbędny wg Wykonawcy do realizacji zadania i obsługi technicznej, 24) ubezpieczenie imprezy, 25) zabezpieczenie warunków sanitarno - higienicznych (toalety przenośne - 6 sztuk, kosze na odpady - 15 sztuk), 26) utrzymanie czystości na terenie festynu w trakcie i po imprezie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji fotograficznej z przebiegu plenerowej imprezy. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 4 maja 2013 r., z tym że: a) plakaty i ulotki, o których mowa w ust. 1 pkt 13) lit. a) i b) mają być rozdystrybuowane w mieście do dnia 30 kwietnia 2013 roku, b) reklama w prasie lokalnej, o której mowa w § 1 ust. 2 pkt 13) lit. c) musi być zamieszczona w prasie lokalnej w terminie do 30 kwietnia 2013 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie