Piła: zad.nr 1 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka zad.nr 2 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet zad.nr 3 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka nożna zad.nr 4 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie żużel
Numer ogłoszenia: 36165 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zad.nr 1 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka zad.nr 2 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet zad.nr 3 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka nożna zad.nr 4 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie żużel.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zad.nr 1 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka zad.nr 2 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet zad.nr 3 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka nożna zad.nr 4 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie żużel Wykonawca zobowiązuje się do promocji miasta poprzez: 1. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły oraz haseł promocyjnych (określonych w załączniku nr 2) , na dwóch banerach o wymiarach co najmniej 3,40x1,00 m podczas i po zakończeniu zawodów rozgrywanych w Pile. 2. Zapewnienie dobrej widoczności znaku i haseł (określonych w załączniku nr 2) w trakcie transmisji oraz relacji telewizyjnych, w tym: w trakcie wywiadów z trenerami, zawodnikami, działaczami sportowymi oraz zaproszonymi gośćmi. 3. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na strojach zawodników i kadry szkoleniowej w czasie meczów w Pile i na wyjeździe. 4. Umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) wśród sponsorów oraz linku na stronę internetową miasta www.pila.pl 5. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na materiałach reklamowych, informacyjnych Wykonawcy ( programy zawodów, plakaty, bilety, inne). 6. Przygotowanie i emisję reklamy dźwiękowej miasta w przerwach meczów o treści (wraz z podkładem muzycznym): Piła - Aktywne miasto - zapraszamy na imprezy organizowane przez Urząd Miasta Piły - informacje na stronie www.pila.pl 7. Wykonanie 1 szt. roll-up ze znakiem promocyjnym miasta, zgodnie z załącznikiem nr 2. 8. Zorganizowanie jednej otwartej całodniowej imprezy sportowo-rekreacyjnej w formie festynu dla mieszkańców miasta pod hasłem: zad. nr 1 - Piła pod koszem, zad. Nr 2 - Piła pod siatką, zad. nr 3 -Piła pod bramką, zad. nr 4 -Piła na plastronie, z następującym programem: - popularyzacja określonej w zadaniu dyscypliny sportu, - spotkanie z drużyną, - akcja - Otwarte drzwi dla mieszkańców miasta - wizyta w siedzibie klubu lub w obiekcie sportowym, gdzie są rozgrywane są zawody sportowe. 9. Inne warunki realizacji zadania - dopuszcza się płatności częściowe, - wysokość całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy ustala się jako sumę wynagrodzeń miesięcznych brutto w poszczególnych miesiącach realizacji zadania, wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone Wykonawcy raz w miesiącu, zgodnie z przeprowadzoną promocją miasta w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT z dołączonym sprawozdaniem z przeprowadzonej promocji, które zawiera: - informację o odbytych spotkaniach, miejscach i terminach zawodów sportowych, - ilości dokumentację fotograficzną, - materiały reklamowe (plakaty, bilety, programy zawodów sportowych). Każde zadanie stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.kibiców,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 2) Wypełniona wycena działań promocyjnych - załącznik nr 5 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 4)Parafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piły pl. Staszica 10 p. 134.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Promocja miasta Piły w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Promocja miasta Piły w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Promocja miasta Piły w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka nożna.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Promocja miasta Piły w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie żużel.