Piła: Budowa markowego produktu turystycznego Wielkopolski: Pilska strefa aktywności turystycznej
Numer ogłoszenia: 85624 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa markowego produktu turystycznego Wielkopolski: Pilska strefa aktywności turystycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa przyłącza wodociągowego na terenie Wyspy Miejskiej w Pile Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza wodociągowego na terenie Wyspy Miejskiej w Pile - etap od węzła W1 do węzła W15,(dalszy odcinek przyłącza od węzła W15 do W17 zamawiający przewiduje wykonać oddzielnym zamówieniem w terminie późniejszym) w szczególności zamówienie obejmuje: 1) montaż rurociągu o długości ok.137,00m - rura PE100 SDR11, DN 90x8,2 2) montaż rurociągu o długości ok. 64,00m - rura PE100 SDR11, DN 63x5,8 3) wykonanie studni wodomierzowej betonowej z zestawem wodomierzowym DN65 4) dostawa i montaż kształtek ciśnieniowych i zasuw 5) połączenie rur metodą zgrzewania 6) próbę wodną szczelności przyłącza 7) płukanie przyłącza 8) wywóz nadmiaru ziemi i odpadów oraz ich utylizacja zgodnie z przepisami 9) odtworzenia nawierzchni, zieleni. 10) wykonanie wszelkich niezbędnych prac przygotowawczych, zabezpieczeniowych, odtworzeniowych. 2. Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określają: projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Projekt budowlano-wykonawczy zakłada technologię ułożenia przyłącza wodociągowego metodą wykopu otwartego. Zamawiający dopuszcza wariantowo wykonanie tych prac w technologii przewiertu sterowanego, określając w związku z tym kryteria wyboru oferty. 3. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlanym i wykonawczym 2) specyfikacją techniczną, z zastrzeżeniem, że w przypadku wyboru innego wariantu wykonania robót niż jest w projekcie wykonawca będzie zobligowany do opracowania przed rozpoczęciem robót szczegółowej specyfikacji technicznej na tę technologię. 3) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego 4) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych 5) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej Pozostałe obowiązki Wykonawcy, w szczególności: 1) dostarczenie Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych od daty podpisania umowy kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym, 2) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych i zabezpieczenie terenu budowy, 3) zapewnienie utrzymania zaplecza budowy, 4) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, 5) uzyskanie przed rozpoczęciem prac ziemnych związanych z realizacją zabudowy uzgodnienienia od Konserwatora Zabytków Archeologicznych Delegatury w Pile - w celu objęcia ich nadzorem archeologicznym oraz pokrycie wszystkich kosztów z tym związanych, 6) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 7) spełnienie wszelkich wymogów wynikających z protokołu ZUD, oraz wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach. 8) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym, 9) uczestnictwo w obowiązkowej kontroli PINB i nieodpłatne wykonanie wszystkich zaleceń z niej wynikających we wskazanych terminach, 10) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, 11) przeprowadzenie wszystkich wymaganych badań i sprawdzeń, uzyskanie protokołu badania Sanepidu. Wykonawca winien dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany wzór umowy Uwaga Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp, Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę okresu przewidzianego na ukończenie robót gdy wystąpią: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych (niekorzystne), uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. Przez niekorzystne warunki pogodowe rozumie się: · występowanie na placu budowy temperatur powietrza poniżej 0°C mierzonej o godzinie 7:00 rano przez okres dłuższy niż 3 dni następujących jeden po drugim; · wystąpienia w czasie dnia roboczego intensywnych opadów deszczu przez 3 dni następujących jeden po drugim przy czym wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych winno być zgłoszone w dzienniku budowy oraz pisemnie Zamawiającemu  z potwierdzeniem przez Inspektora nadzoru a także stwierdzone zaświadczeniem najbliżej stacji meteorologicznej.  b) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane; c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: · wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub rezygnację przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; · konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; d) kolizje z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji; e) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. 2. Pozostałe rodzaje zmian - Zamawiający dopuszcza: 1) zmianę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy pod warunkiem uzyskania akceptacji Zamawiającego i spełnienia przez te osoby warunków SIWZ; 2) zmianę umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez Wykonawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustwy pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie