Piła: oczyszczanie terenów Gminy Piła wraz z organizacją akcji zbiórki odpadów wielkogabarytowych
Numer ogłoszenia: 31978 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oczyszczanie terenów Gminy Piła wraz z organizacją akcji zbiórki odpadów wielkogabarytowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Uprzątnięcie zanieczyszczonych terenów gminnych wraz z likwidacją tzw. dzikich wysypisk. Wyznaczanie terenów do uprzątnięcia, szczegółowy zakres rzeczowy zlecanych prac oraz termin wykonania będzie każdorazowo ustalany zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zlecane prace będą polegały na: a) zebraniu odpadów różnego pochodzenia, b) załadunku odpadów, c) transporcie odpadów do miejsc, w których zostaną poddane odzyskowi bądź unieszkodliwieniu. Za miejsce odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, które zgromadzono w wyniku prac uznaje się miejsce wskazane przez Zamawiającego. Przewidywana ilość odpadów do usunięcia - 40 ton. 2) Zbieranie odpadów wielkogabarytowych oraz sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z harmonogramem Zamawiającego w ramach akcji przeprowadzanych jednokrotnie w ciągu roku. Przewidywana ilość opadów do usunięcia - 120 ton. 3) Poinformowanie mieszkańców miasta Piły o terminach zbiórki odpadów wielkogabarytowych do końca lutego 2013 roku (ogłoszenia w lokalnej prasie, w internecie i powiadomienie właścicieli lub zarządców nieruchomości wielolokalowych oraz Rad Osiedli) oraz każdorazowo przed zbiórką odpadów. 4) Ustawienie pojemnika o pojemności 1100 l w wyznaczonym miejscu przy jeziorze Jeleniowym od 1 maja do 30 września 2013 r. i opróżnianie go 1 raz w tygodniu. 5) Ustawienie pojemnika o pojemności 1100 l w wyznaczonym miejscu przy rowie melioracyjnym Kolbe-Piekarska od 16 marca do 31 grudnia 2013 r. i opróżnianie go 1 raz w tygodniu 6) Zebranie we wskazanych miejscach i wywiezienie, worków z odpadami zebranymi przez mieszkańców miasta Piły w Dniu Ziemi. Przewidywana ilość odpadów do usunięcia - 10 ton. 7) Wywóz odpadów zebranych w worki z miejsc wskazanych przez Zamawiającego- 10 ton..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.31.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy- załącznik nr 4. 3) Formularz cen jednostkowych - załącznik nr 5. 4) Zezwolenie (decyzję) w zakresie transportu odpadów. 5) Umowa na odzysk lub unieszkodliwianie zebranych odpadów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wypowiedzenia warunków umowy z chwilą wejścia w życie zmiany ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie