Piła: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY PIŁA, UDZIELENIE KREDYTU W RACHUNKU BIEŻĄCYM ORAZ INNE POWIĄZANE USŁUGI FINANSOWE
Numer ogłoszenia: 487 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258587 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY PIŁA, UDZIELENIE KREDYTU W RACHUNKU BIEŻĄCYM ORAZ INNE POWIĄZANE USŁUGI FINANSOWE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Gminy Piła, udzielenie kredytu w rachunku bieżącym oraz inne powiązane usługi finansowe w zakresie i na warunkach określonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ, które stanowią jej integralną część. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1) prowadzenie rachunków bankowych, 2) bankowość elektroniczną, 3) świadczenie usług w placówkach Wykonawcy oraz w placówce Wykonawcy utworzonej przy pl. Staszica 10 w Pile, 4) wypłatę świadczeń pieniężnych na rzecz świadczeniobiorców, 5) karty płatnicze, w tym karty przedpłacone, 6) wpłaty masowe, system wirtualnych rachunków kontrahentów, 7) wpłaty zamknięte, 8) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym (corocznie) 9) obsługa parkomatów. Zamówieniem objęte są jednostki budżetowe, zakłady budżetowe i instytucje kultury Gminy Piła wykazane w załączniku nr 9 do SIWZ oraz jednostki budżetowe, które powstaną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 701517,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ