ÄťżAdres strony internetowej, na ktÄÅrej ZamawiajÃÂ
cy udostÃÂpnia
SpecyfikacjÃÂ Istotnych WarunkÄÅw ZamÄÅwienia:
PiĹÂa: Dostawa artykuĹÂÄÅw ĹźywnoĹÂciowych do Publicznego
Przedszkola Nr 18 im. Kubusia Puchatka przy ul. Trentowskiego 3 w
Pile.
Numer ogĹÂoszenia: 498618 - 2012; data zamieszczenia:
07.12.2012
OGĹÂOSZENIE O ZAMÄÂWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogĹÂoszenia: obowiàzkowe.
OgĹÂoszenie dotyczy: zamÄÅwienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÃÂCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole Nr 18 im. Kubusia Puchatka , ul. Trentowskiego 3, 64-920 PiĹÂa, woj. wielkopolskie, tel. 67 213 27 49, faks 67 214 27 78.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÃÂCEGO: Administracja samorzÃÂ dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÄÂWIENIA
II.1) OKREĹÂLENIE PRZEDMIOTU ZAMÄÂWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamÄÅwieniu przez zamawiajàcego: Dostawa artykuĹÂÄÅw ĹźywnoĹÂciowych do Publicznego Przedszkola Nr 18 im. Kubusia Puchatka przy ul. Trentowskiego 3 w Pile..
II.1.2) Rodzaj zamÄÅwienia: dostawy.
II.1.3) OkreĹÂlenie przedmiotu oraz wielkoĹÂci lub zakresu zamÄÅwienia: Zakres przedmiotu zamÄÅwienia obejmuje wykonanie miÃÂdzy innymi nastÃÂpujàcych prac: 1).Przedmiotem zamÄÅwienia jest dostawa artykuĹÂÄÅw ĹźywnoĹÂciowych z podziaĹÂem na 7 czÃÂĹÂci: czÃÂĹÂàI - Dostawa miÃÂsa i wÃÂdlin - zaĹÂàcznik nr 1a - CPV 15100000-9 czÃÂĹÂàII - Dostawa drobiu - zaĹÂàcznik nr 1b - CPV 15112000-6 czÃÂĹÂàIII - Dostawa artykuĹÂÄÅw ogÄÅlnospoĹźywczych - zaĹÂàcznik nr 1c - CPV 15800000-6 czÃÂĹÂàIV - Dostawa pieczywa - zaĹÂàcznik nr 1d - CPV 15811000-6 czÃÂĹÂàV - Dostawa nabiaĹÂu - zaĹÂàcznik nr 1e - CPV 15500000-3 czÃÂĹÂàVI - Dostawa warzyw, owocÄÅw i jaj - zaĹÂàcznik nr 1f - CPV 15300000-1; CPV 03142500-3 czÃÂĹÂàVII - Dostawa mroĹźonek - zaĹÂàcznik nr 1g - CPV 15300000-1 KaĹźde z czÃÂĹÂci stanowi oddzielny przedmiot zamÄÅwienia. Wykonawca moĹźe zĹÂozyàofertàna dowolnàiloĹÂc czÃÂĹÂci. 2).SzczegÄÅĹÂowy wykaz zamawianego asortymentu ujÃÂty zostaĹ w specyfikacji asortymentowo-iloĹÂciowej na poszczegÄÅlne czÃÂĹÂci stanowiàcàintegralnàczeĹÂàSIWZ (patrz zaĹÂàczniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SIWZ). 3). Dostawca ma obowiàzek dostarczyàprodukty wysokiej jakoĹÂci (pierwszego gatunku ze wzglÃÂdu na charakter placÄÅwki) - dzieci od 3 do 6 roku Ĺźycia. 4). Dostawa bÃÂdzie realizowana na podstawie zamÄÅwienia skĹÂadanego telefonicznie przez Zamawiajàcego. 5). Dostawa towarÄÅw odbywaàsiàbÃÂdzie wĹÂasnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziaĹÂku do piàtku w godzinach od 7.00 do 8.00 na dzieĹ zĹÂoĹźenia zamÄÅwienia. 6). CzÃÂstotliwoĹÂàdostawy: 1)MiÃÂso, wÃÂdliny - 3 razy w tygodniu 2)DrÄÅb - 3 razy w tygodniu 3)ArtykuĹÂy ogÄÅlnospoĹźywcze - 1 raz w tygodniu 4)Pieczywo - codziennie 5)NabiaĹ - 3 razy w tygodniu 6)Warzywa, owoce i jaja - 2 razy w tygodniu 7)MroĹźonki - 1 raz w tygodniu 7) Produkty muszàspeĹÂniaànormy jakoĹÂciowe oraz muszàbyàdostarczone w ich poczàtkowym okresie gwarancji. W przypadkach, w ktÄÅrych Zamawiajàcy uĹźyĹ nazw wĹÂasnych dla okreĹÂlenia walorÄÅw smakowych produktÄÅw, Zamawiajàcy dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyĹźszych. Wykonawca powinien zachowaàodpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. KaĹźda dostawa towaru wymagajàcego zaĹÂàczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadaàtaki dokument. Zamawiajàcy zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej iloĹÂci towaru niĹź okreĹÂlona w ofercie jednak zmniejszenie nie moĹźe byàwiÃÂksze niĹź 30%. Wykonawcy nie przysĹÂugujàwobec Zamawiajàcego roszczenia odszkodowawcze z tytuĹÂu zmniejszenia zamÄÅwienia. Dopuszcza siàmoĹźliwoĹÂàzamiany iloĹÂci poszczegÄÅlnego asortymentu. 8). PotwierdzeĹ odbioru produktÄÅw dokonuje intendent ( w zastÃÂpstwie szef kuchni) a w przypadku stwierdzenia niewĹÂaĹÂciwej jakoĹÂci, terminu przydatnoĹÂci do spoĹźycia lub w stanie uszkodzonym, towar podlega natychmiastowemu zwrotowi lub wymianie na identyczny - wolny od wad i peĹÂnowartoĹÂciowy. 9). Dostawca ma obowiàzek speĹÂniaàwarunki systemu HACCP..
II.1.4) Czy przewiduje siàudzielenie zamÄÅwieĹ uzupeĹÂniajàcych: nie.
II.1.5) WspÄÅlny SĹÂownik ZamÄÅwieĹ (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.80.00.00-6, 15.81.10.00-6, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1, 03.14.25.00-3, 15.30.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza siàzĹÂoĹźenie oferty czÃÂĹÂciowej: tak, liczba czÃÂĹÂci: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza siàzĹÂoĹźenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÄÂWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoĹÂczenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAĹÂU W POSTÃÂPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEĹÂNIANIA TYCH WARUNKÄÂW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okreĹÂlonej dziaĹÂalnoĹÂci lub czynnoĹÂci, jeĹźeli przepisy prawa nakĹÂadajàobowiàzek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny speĹÂniania tego warunku
oĹÂwiadczenie
III.3.2) Wiedza i doĹÂwiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny speĹÂniania tego warunku
oĹÂwiadczenie
III.3.3) PotencjaĹ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny speĹÂniania tego warunku
oĹÂwiadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamÄÅwienia
Opis sposobu dokonywania oceny speĹÂniania tego warunku
oĹÂwiadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny speĹÂniania tego warunku
oĹÂwiadczenie
III.4) INFORMACJA O OĹÂWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJàDOSTARCZYàWYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEĹÂNIANIA WARUNKÄÂW UDZIAĹÂU W POSTÃÂPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania speĹÂniania przez wykonawcàwarunkÄÅw, o ktÄÅrych mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprÄÅcz oĹÂwiadczenia o speĹÂnieniu warunkÄÅw udziaĹÂu w postÃÂpowaniu, naleĹźy przedĹÂoĹźyÃÂ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, naleĹźy przedĹÂoĹźyÃÂ:
III.4.3) Dokumenty podmiotÄÅw zagranicznych
JeĹźeli wykonawca ma siedzibàlub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkĹÂada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w ktÄÅrym ma siedzibàlub miejsce zamieszkania potwierdzajàcy, Ĺźe:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) PeĹÂnomocnictwo do reprezentowania w postÃÂpowaniu, ( w przypadku podmiotÄÅw wystÃÂpujàcych wspÄÅlnie) - przygotowane zgodnie z zapisami SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - zaĹÂàcznik nr 4 do SIWZ 3) OĹÂwiadczenie dotyczàce speĹÂniania warunkÄÅw systemu HACCP 4) Kalkulacja cenowa - wypeĹÂniony zaĹÂàcznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SIWZ
III.7) Czy ogranicza siàmoĹźliwoĹÂàubiegania siào zamÄÅwienie publiczne tylko dla wykonawcÄÅw, u ktÄÅrych ponad 50 % pracownikÄÅw stanowiàosoby niepeĹÂnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÄÂWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamÄÅwienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniĹźsza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bÃÂdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siàistotne zmiany postanowieĹ zawartej umowy w stosunku do treĹÂci oferty, na podstawie ktÄÅrej dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na ktÄÅrej jest dostÃÂpna
specyfikacja istotnych warunkÄÅw zamÄÅwienia: www.pila.pl
SpecyfikacjÃÂ
istotnych warunkÄÅw zamÄÅwienia moĹźna uzyskaàpod adresem: www.pila.pl.
IV.4.4) Termin skĹÂadania wnioskÄÅw o dopuszczenie do udziaĹÂu w postÃÂpowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiajàcego - Publiczne Przedszkole Nr 18 im. Kubusia Puchatka ul. Trentowskiego 3 w Pile - gabinet Dyrektora.
IV.4.5) Termin zwiàzania ofertà: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skĹÂadania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczàce finansowania projektu/programu ze ĹÂrodkÄÅw Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siàuniewaĹźnienie postÃÂpowania o udzielenie zamÄÅwienia, w przypadku nieprzyznania ĹÂrodkÄÅw pochodzàcych z budĹźetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajàcych zwrotowi ĹÂrodkÄÅw z pomocy udzielonej przez paĹÂstwa czĹÂonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), ktÄÅre miaĹÂy byàprzeznaczone na sfinansowanie caĹÂoĹÂci lub czÃÂĹÂci zamÄÅwienia: tak
ZAĹÂÃÂCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZÃÂCE OFERT CZÃÂĹÂCIOWYCH
CZÃÂĹÂàNr: 1 NAZWA: Dostawa artykuĹÂÄÅw ĹźywnoĹÂciowych do Publicznego Przedszkola Nr 18 im. Kubusia Puchatka przy ul. trentowskiego 3 w Pile..
1) KrÄÅtki opis ze wskazaniem wielkoĹÂci lub zakresu zamÄÅwienia: Dostawa miÃÂsa i wÃÂdlin - zaĹÂàcznik nr 1a do SIWZ.
2) WspÄÅlny SĹÂownik ZamÄÅwieĹ (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: ZakoĹÂczenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniĹźsza cena.
CZÃÂĹÂàNr: 2 NAZWA: Dostawa artykuĹÂÄÅw ĹźywnoĹÂciowych do Publicznego Przedszkola Nr 18 im. Kubusia Puchatka przy ul. trentowskiego 3 w Pile..
1) KrÄÅtki opis ze wskazaniem wielkoĹÂci lub zakresu zamÄÅwienia: Dostawa drobiu - zaĹÂàcznik nr 1b do SIWZ.
2) WspÄÅlny SĹÂownik ZamÄÅwieĹ (CPV): 15.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: ZakoĹÂczenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniĹźsza cena.
CZÃÂĹÂàNr: 3 NAZWA: Dostawa artykuĹÂÄÅw ĹźywnoĹÂciowych do Publicznego Przedszkola Nr 18 im. Kubusia Puchatka przy ul. trentowskiego 3 w Pile..
1) KrÄÅtki opis ze wskazaniem wielkoĹÂci lub zakresu zamÄÅwienia: Dostawa artykuĹÂÄÅw ogÄÅlnospoĹźywczych - zaĹÂàcznik nr 1c do SIWZ.
2) WspÄÅlny SĹÂownik ZamÄÅwieĹ (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: ZakoĹÂczenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniĹźsza cena.
CZÃÂĹÂàNr: 4 NAZWA: Dostawa artykuĹÂÄÅw ĹźywnoĹÂciowych do Publicznego Przedszkola Nr 18 im. Kubusia Puchatka przy ul. trentowskiego 3 w Pile..
1) KrÄÅtki opis ze wskazaniem wielkoĹÂci lub zakresu zamÄÅwienia: Dostawa pieczywa - zaĹÂàcznik nr 1d do SIWZ.
2) WspÄÅlny SĹÂownik ZamÄÅwieĹ (CPV): 15.81.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: ZakoĹÂczenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniĹźsza cena.
CZÃÂĹÂàNr: 5 NAZWA: Dostawa artykuĹÂÄÅw ĹźywnoĹÂciowych do Publicznego Przedszkola Nr 18 im. Kubusia Puchatka przy ul. trentowskiego 3 w Pile..
1) KrÄÅtki opis ze wskazaniem wielkoĹÂci lub zakresu zamÄÅwienia: Dostawa nabiaĹÂu - zaĹÂàcznik nr 1e do SIWZ.
2) WspÄÅlny SĹÂownik ZamÄÅwieĹ (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: ZakoĹÂczenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniĹźsza cena.
CZÃÂĹÂàNr: 6 NAZWA: Dostawa artykuĹÂÄÅw ĹźywnoĹÂciowych do Publicznego Przedszkola Nr 18 im. Kubusia Puchatka przy ul. trentowskiego 3 w Pile..
1) KrÄÅtki opis ze wskazaniem wielkoĹÂci lub zakresu zamÄÅwienia: Dostawa warzyw, owocÄÅw i jaj - zaĹÂàcznik nr 1f do SIWZ.
2) WspÄÅlny SĹÂownik ZamÄÅwieĹ (CPV): 15.30.00.00-1, 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: ZakoĹÂczenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniĹźsza cena.
CZÃÂĹÂàNr: 7 NAZWA: Dostawa artykuĹÂÄÅw ĹźywnoĹÂciowych do Publicznego Przedszkola Nr 18 im. Kubusia Puchatka przy ul. trentowskiego 3 w Pile..
1) KrÄÅtki opis ze wskazaniem wielkoĹÂci lub zakresu zamÄÅwienia: Dostawa mroĹźonek - zaĹÂàcznik nr 1g do SIWZ.
2) WspÄÅlny SĹÂownik ZamÄÅwieĹ (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: ZakoĹÂczenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniĹźsza cena.