Pi艂a: Dostawa artyku艂
硍 偶ywno艣ciowych do Publicznego Przedszkola Nr 5 przy ul. M.Konopnickiej 7
w Pile.
Numer og艂oszenia: 497596 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
Zamieszczanie og艂oszenia: obowi膮zkowe.
Og艂oszenie dotyczy: zam贸wienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ膭CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole Nr 5 , ul. Marii Konopnickiej 7, 64-920 Pi艂a, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 32 77, faks 6 215 33 89.I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ膭CEGO: Administracja samorz膮dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAM脫WIENIA
II.1) OKRE艢LENIE PRZEDMIOTU ZAM脫WIENIAII.1.1) Nazwa nadana zam贸wieniu przez zamawiaj膮cego: Dosta artyku艂贸w 偶ywno艣ciowych do Publicznego Przedszkola Nr 5 przy ul. M.Konopnickiej 7 w Pile..
II.1.2) Rodzaj zam贸wienia: dostawy.
II.1.3) Okre艣lenie przedmiotu oraz wielko艣ci lub zakre u zam贸wienia: Zakres przedmiotu zam贸wienia obejmuje wykonanie mi臋 zy innymi nast臋puj膮cych pra 1).Przedmiotem zam贸wienia jest dostawa artyku艂贸w 偶ywno艣ciowych z podz a艂em na cz臋艣c cz臋艣膰 I - Dostawa mi臋s, drobiu i w臋dlin - za艂膮cznik nr 1a - CPV 15100000-9 cz臋艣膰 II - Dostawa artyku艂贸w og贸lnospo偶ywczych - za艂膮cznik nr b - CPV 15800000-6 cz臋艣膰 III - Dostawa pieczywa - za艂膮cznik nr 1c - CPV 15811 0-6 cz臋艣膰 IV - Dostawa warzyw i owoc贸w - za艂膮cznik nr 1d - CPV 1530 00-1 cz臋艣膰 V - Dostawa nabia艂u - za艂膮cznik nr 1e - CPV 1550 00-3 cz臋艣膰 VI - Dostawa jaj - za艂膮cznik nr 1f - CPV 03142 0-3 cz臋艣膰 VII - Dostawa mro偶onek - za艂膮cznik nr 1g - CPV 1530 00-1 cz臋艣膰 VIII - Dostawa ryb - - zal膮cznik1h do SIWZ - CPV 1521100 -0; 15230000-9 Ka偶de z cz臋艣ci stanowi oddzielny przedmiot zam贸wienia. Wykonawca mo偶e z 俹zy膰 ofert臋 na dowoln膮 ilo艣膰 cz 艣ci 2).Szczeg贸艂owy wykaz zamawianego asortymentu uj臋ty zosta艂 w specyfik cji asortymentowo-ilo艣ciowej na poszczeg贸lne cz臋艣ci stanowi膮c膮 inte raln膮 cze艣膰 SIWZ (patrz za艂膮czniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, h do SIWZ). 3). Dostawca ma obowi膮zek dostarczy膰 produkty wysokiej jako艣ci (pierwsz go gatunku ze wzgl臋du na charakter plac贸wki) - dzieci od 3 do 6 roku 偶yc 4). Dostarczanie towaru do godz. 8.00 na dzie艅 z艂o偶enia zam贸wienia(f rma telefoniczna) 5). Dostawa towar贸w odbywa膰 si臋 b臋dzie w艂asnym transportem na koszt i r zyko Wykonawcy od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach od 7.00 do 8.00 a dzie艅 z艂o偶enia zam贸wie a. 6). Cz臋stotliwo艣膰 dosta : 1) Mi臋so, w臋dliny, dr贸b - 1 raz w tygod u 2) Artyku艂y og贸lnospo偶ywcze - 1 raz w tygod u 3) Pieczywo - codziennie 4) Warzywa i owoce - 2 razy w tygodniu 5) Nabia艂 - codzienni 6) Jaja - 1 raz w tygodniu 7) Mro偶onki - 1 raz w tygodni 8) Ryby - 1 raz w tygodniu 7) Produkty musz膮 spe艂nia膰 normy jako艣ciowe oraz musz膮 by膰 dostarczone w ich pocz膮tkowym okresie gwarancji W przypadkach, w kt贸rych Zamawiaj膮cy u偶y艂 nazw w艂asnych dla okre lenia walor贸w smakowych produkt贸w, Zamawiaj膮cy dopuszcza produkty o walor ch smakowych takich samych lub wy偶szych Wykonawca powinien zachowa膰 odpowiednie warunki聽 transportu i przechowywan a dostarczanego towaru. Ka偶da dostawa towaru wymagaj膮cego za艂膮cz nia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiada膰 taki dokument Zamawiaj膮cy zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilo艣ci towaru n 偶 okre艣lona w ofercie jednak zmniejszenie nie mo偶e by膰 wi臋ksze ni 30%. Wykonawcy nie przys艂uguj膮 wobec Zamawiaj膮cego roszczenia odszkodowawcz z tytu艂u zmniejszenia聽zam贸wien . Dopuszcza si臋 mo偶liwo艣膰 zamiany ilo艣ci poszczeg贸lnego asorty tu. 8). Potwierdze艅 odbioru produkt贸w dokonuje referent ( w zast臋pstwie s ef kuchni) a w przypadku stwierdzenia niew艂a艣ciwej jako艣ci, term nu przydatno艣ci do spo偶ycia lub w stanie uszkodzonym, towar podle a natychmiastowemu zwrotowi lub wymianie na identyczny - wolny od wad i pe艂nowarto艣ciow 9). Dostawca ma obowi膮zek spe艂nia膰 warunki systemu HACCP..< >II.1.4) Czy przewiduje si臋 udzielenie zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych nie.
II.1.5) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 15.10.00.0 -9, 15.80.00.00-6, 15.80.00.00-6, 15.81.10.00-6, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.30.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty cz臋艣ciowej: tak, l czba cz臋艣ci: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty wariantowej:< b> nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAM脫WIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zako艅czeni : 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci ub czynno艣ci, je偶eli przepisy prawa nak艂adaj膮 obowi膮ze ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku
o艣wiadczenie
III.3.2) Wiedza i do艣wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunkuo艣wiadczenie
III.3.3) Potencja艂 techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunkuo艣wiadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zam贸wienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunkuo艣wiadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe艂niania tego warunku
o艣wiadczenie
III.4) INFORMACJA O O艢WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZY膯 WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE艁NIANIA WARUNK脫W UDZIA U W POST臉POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe艂niania przez wykonawc臋 warunk贸w o kt贸rych mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, opr贸cz o艣wiadczenia o spe艂ni niu warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu, nale偶y przed艂o偶y膰:< >
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale偶y przed艂o偶y膰: p>
III.4.3) Dokumenty podmiot贸w zagranicznych
Je偶eli wykonawca ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania po a terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk艂ada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w kt贸rym m siedzib臋 lub miejsce zamieszkania potwierdzaj膮cy, 偶e:< >III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pe艂nomocnictwo do reprezentowania w post臋powaniu, ( w przypad u podmiot贸w wyst臋puj膮cych wsp贸lnie) - przygotowane zgodnie z zapisami S Z. 2) Parafowany projekt umowy - za艂膮cznik nr 4 do SI 3) O艣wiadczenie dotycz膮ce spe艂niania warunk贸w systemu H 4) Kalkulacja cenowa - wype艂niony za艂膮cznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, g, 1h do SIWZ
III.7) Czy ogranicza si臋 mo偶liwo艣膰 ubiegania si臋 o zam贸 ienie publiczne tylko dla wykonawc贸w, u kt贸rych ponad 50 % pracownik 硍 stanowi膮 osoby niepe艂nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAM脫WIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zam贸wienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona b臋dzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) ZMIANA UMOWYCzy przewiduje si臋 istotne zmiany postanowie艅 zawartej umowy w stosunku do tre艣ci oferty, na podstawie kt贸rej dokonano wyboru wykonawc : nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na kt贸rej jest dost臋p a specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: www.pila.plSpecyfikacj臋 istotnych warunk贸w zam贸wienia mo偶na uzyska膰 pod adresem www.pila.pl.
IV.4.4) Termin sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂 w post臋powaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 08:00, miejsce: siedzib Zamawiaj膮cego - Publiczne Przedszkole Nr 5 w Pile ul. M.Konopnickiej 7 biuro referenta.
IV.4.5) Termin zwi膮zania ofert膮: okres w dniach: 30 ( d ostatecznego terminu sk艂adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz膮ce finansowani projektu/programu ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej: nie dotyczy.IV.4.17) Czy przewiduje si臋 uniewa偶nienie post臋powania o udziele ie zam贸wienia, w przypadku nieprzyznania 艣rodk贸w pochodz膮cych z bud偶etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj膮cych zwrotowi 艣rodk贸w z pomocy udzielo ej przez pa艅stwa cz艂onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Hand u (EFTA), kt贸re mia艂y by膰 przeznaczone na sfinansowanie ca艂o艣ci lub c 臋艣ci zam贸wienia: tak< >
ZA艁膭CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ膭CE OF RT CZ臉艢CIOWYCH
CZ臉艢膯 Nr: 1 NAZWA: Dostawa artyku艂贸w 偶ywno艣cio ych do Publicznego Przedszkola Nr 5 przy ul. M.Konopnickiej 7 w Pile..
1) Kr贸tki opis ze wskazaniem wielko艣ci l b zakresu zam贸wienia: Dostawa mi臋s, drobiu i w臋dlin - za艂膮cznik r 1a do SIWZ.
2) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 15.10.00.00-9.
< i>3) Czas trwania lub termin wykonania: Zako艅czenie 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.
1) Kr贸tki opis ze wskazaniem wielko艣ci l b zakresu zam贸wienia: Dostawa artyku艂贸w og贸lnospo偶ywczych - za艂 卌znik nr 1b do SIWZ.
2) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 15.80.00.00-6.
< i>3) Czas trwania lub termin wykonania: Zako艅czenie 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.
1) Kr贸tki opis ze wskazaniem wielko艣ci l b zakresu zam贸wienia: Dostawa pieczywa - za艂膮cznik nr 1c do SIWZ.
2) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 15.81.10.00-6.
< i>3) Czas trwania lub termin wykonania: Zako艅czenie 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.
1) Kr贸tki opis ze wskazaniem wielko艣ci l b zakresu zam贸wienia: Dostawa warzyw i owoc贸w - za艂膮cznik nr 1 do SIWZ.
2) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 15.30.00.00-1.
< i>3) Czas trwania lub termin wykonania: Zako艅czenie 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.
1) Kr贸tki opis ze wskazaniem wielko艣ci l b zakresu zam贸wienia: Dostawa nabia艂u - za艂膮cznik nr 1 do SIWZ.
2) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 15.50.00.00-3.
< i>3) Czas trwania lub termin wykonania: Zako艅czenie 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.
1) Kr贸tki opis ze wskazaniem wielko艣ci l b zakresu zam贸wienia: Dostawa jaj - za艂膮cznik nr 1f do SIWZ.
>2) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 03.14.25.00-3.
< i>3) Czas trwania lub termin wykonania: Zako艅czenie 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.
1) Kr贸tki opis ze wskazaniem wielko艣ci l b zakresu zam贸wienia: Dostawa mro偶onek - za艂膮cznik nr 1 do SIWZ.
2) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 15.30.00.00-1.
< i>3) Czas trwania lub termin wykonania: Zako艅czenie 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.
1) Kr贸tki opis ze wskazaniem wielko艣ci l b zakresu zam贸wienia: Dostawa ryb - - zal膮cznik nr 1h do SIWZ.
2) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 15.21.10.00-0.
< i>3) Czas trwania lub termin wykonania: Zako艅czenie 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.