Piła: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych użytkowanych przez Urząd Miasta Piły, w systemie sprzedaży bezgotówkowej, dokonywany sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na terenie całego kraju
Numer ogłoszenia: 258967 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych użytkowanych przez Urząd Miasta Piły, w systemie sprzedaży bezgotówkowej, dokonywany sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na terenie całego kraju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych użytkowanych przez Urząd Miasta Piły, w systemie sprzedaży bezgotówkowej, dokonywany sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na terenie całego kraju 2) Zamawiający posiada flotę 6 pojazdów samochodowych, 2 skutery i 1 agregat prądotwórczy wymienionych w załączniku nr 1 do umowy. 3) Prognozowane ilości zakupu paliwa w okresie realizacji zamówienia przedstawiono poniżej: a) benzyna bezołowiowa 95 oktanowa - 7 530 litrów, b) olej napędowy - 11 496 litrów, c) gaz LPG - 1 800 litrów. 4) Miejscem odbioru paliw (tankowania) będą stacje paliw wskazane przez Wykonawcę na terenie miasta Piły i całego kraju, przez upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Piły wymienionych w załączniku nr 2 do umowy. Wykonawca powinien umożliwić tankowanie na co najmniej 2 stacjach paliw (z pełnym asortymentem tj.: ON, Pb 95, LPG) obsługujących karty flotowe i czynnych całą dobę w co najmniej jednej stacji paliw położonej na terenie miasta Piły - w promieniu nie większym niż 5 km od siedziby Zamawiającego, tj. pl. Staszica 10, 5) Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie. 6) Zamawiający jednocześnie zastrzega, że prognozowana ilość zakupu paliwa może ulec zmianie w przypadku wykorzystania środków przeznaczonych na ten cel w budżecie miasta na 2013 rok. 7) Zakup paliwa odbywać się będzie bezgotówkowo, na podstawie kart identyfikacyjnych wydanych dla wszystkich upoważnionych pracowników. 8) Zakup paliw odbywał się będzie zgodnie z istniejącymi cenami na dystrybutorze w momencie tankowania pomniejszonymi o stały upust w % (podany w ofercie). 9) Karty te zostaną wydane bezpłatnie; muszą być zabezpieczone kodem PIN. 10)Rozliczenie zakupu dokonywane będzie dwa razy w miesiącu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4, 09.13.30.00-0, 30.16.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - zał. nr 1, 2) Formularz asortymentowo-cenowy - 1 a, 3) Parafowany projekt umowy - zał. nr 4, 4) Zestawienie pojazdów- zał. nr 5, 5) Wykaz stacji benzynowych z którymi Wykonawca ma podpisane umowy na bezgotówkową sprzedaż paliw zlokalizowanych na terenie całego kraju oraz co najmniej 2 stacje paliw na terenie miasta Piły.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie