Piła: Wykonanie robót rozbiórkowych w związku z zadaniem: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii).
Numer ogłoszenia: 479324 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót rozbiórkowych w związku z zadaniem: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakresem robót rozbiórkowych objęte są: sala kinowa oraz wybrane pomieszczenia zaplecza. Zakres robót w szczególności: a) demontaż wyposażenia b) demontaż okładzin wewnętrznych ścian, stropów i posadzek c) demontaż obudowy sufitu na sali kinowej d) demontaż konstrukcji stalowej sufitu (z wyłączeniem konstrukcji nośnej dachu) e) demontaż części wyposażenia instalacyjnego Szczegółowy zakres zamówienia określa projekt rozbiórek wraz z częścią kosztorysową oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, stanowiącymi załączniki do SIWZ, z zastrzeżeniem, że obecne rozbiórki nie dotyczą pomieszczeń holu (opisane w PROJEKCIE ROZBIÓRKI , pkt III. Opis rozbiórki, str 5 ). 1. Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za wykonanie robót zgodnie ze STWIORB, przedmiarem robót, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. W celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca winien: a) wykonać wszelkie niezbędne prace w szczególności przygotowawcze, związane z przepisami BHP itp.oraz ująć je w oferowanej cenie, b) oznakować teren budowy wewnątrz stosownymi znakami związanymi przede wszystkim z bezpieczeństwem, c) zabezpieczyć folią przejścia i pozostałe powierzchnie w celu nieroznoszenia resztek porozbiórkowych, d) zapewnić codzienne sprzątanie korytarzy (zamiatanie, usuwanie resztek, zmycie podłogi na mokro). 2. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami BHP, Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej oraz planem BIOZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane i aktami wykonawczymi do niej oraz ustawą Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 5. Wykonawca winien w cenie rozbiórki wliczyć wszelkie niezbędne koszty związane z opracowaniem projektu organizacji budowy i rozbiórek w tym ewentualnego projektu rusztowań oraz wszelkie koszty związane z montażem, demontażem, pracą rusztowań, niezbędnych do wykonania wszystkich prac. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia złomu z rozbiórki do punktu skupu, dokonania rozliczenia ilości złomu a także dostarczenia odpowiedniego dokumentu pozwalającego na wystawienie faktury przez Zamawiającego, koszty wywozu złomu Wykonawca wliczy w cenę rozbiórki. 7. Wszelkie koszty wykonania zamówienia w tym segregacji, wywozu, utylizacji i składowania materiałów rozbiórkowych ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach oraz przepisów wykonawczych. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu prac a przed odbiorem końcowym dokonać na swój koszt utylizacji odpadów niebezpiecznych (jeśli występują). Wykonawca zobowiązany jest wówczas przekazać Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy karty przekazania odpadów niebezpiecznych uprawnionemu podmiotowi. 9. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną przed i po wykonaniu zadania oraz przekaże ją Zamawiającemu na nośniku elektronicznym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. b) wypełniona tabela rozliczeniowa - załącznik nr 1a do SIWZ c) parafowany projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ d) wypełniony załącznik nr 7 dot. podwykonawstwa

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak