Piła: dostawa benzyny bezołowiowej PB 95, oleju napędowego ON oraz gazu płynnego LPG do pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta Piły.
Numer ogłoszenia: 248343 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa benzyny bezołowiowej PB 95, oleju napędowego ON oraz gazu płynnego LPG do pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta Piły..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego ON oraz gazu płynnego LPG do pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta Piły. Zamawiający przewiduje zakup 1160 litrów Pb95, 730 litrów ON, 150 litrów LPG w 2012r oraz w 2013 roku Zamawiający przewiduje zakup 7530 litrów Pb95, 11496 litrów ON, 1800 litrów LPG. UWAGA ceny paliw proszę podać według stanu na dzień 26.11.2012 roku Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że Zamawiający może zmienić deklarowaną ilość paliwa. Dostawa paliw realizowana będzie w ilościach zależnych od Zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013 roku lub do wyczerpania zamówienia. Paliwa pobierane będą na stacjach Wykonawcy przez upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Piły wymienionych w załączniku nr 1 ( do umowy) poprzez tankowanie do zbiorników pojazdów wymienionych w załączniku nr 2 ( do umowy). Zakup paliwa będzie odbywał się bezgotówkowo, na podstawie kart identyfikacyjnych wydanych dla wszystkich upoważnionych pracowników. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Karty zostaną wydane bezpłatnie. Jakość produktów zgodna z normami PN-EN 228, PN-C-96008 i PN-EN 590.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.13.42.00-9, 09.13.42.10-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - zał. nr 1, 2. Oświadczenia 2,3 3.Projekt umowy - zał. nr 4. 4.Potwierdzona kserokopia koncesji wymaganej na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 5. Wykaz punktów tankowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie