Piła: Opracowanie ekspertyzy pn. Program usuwania azbestu dla Miasta Piły wraz z przeprowadzeniem szczegółowej inwentaryzacji tych wyrobów na terenie miasta Piły na lata 2013 - 2032.
Numer ogłoszenia: 236869 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie ekspertyzy pn. Program usuwania azbestu dla Miasta Piły wraz z przeprowadzeniem szczegółowej inwentaryzacji tych wyrobów na terenie miasta Piły na lata 2013 - 2032..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie Programu usuwania azbestu dla Miasta Piły uwzględniającego wytyczne, wynikające z: - Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest stosowanych na terytorium Polski, przyjętego przez Radę Ministrów dnia 14 maja 2002 roku, - ustawy z dnia 19 czerwca 1997 roku o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest i aktów prawnych, wydanych na podstawie tej ustawy, - przepisów w zakresie gospodarowania odpadami niebezpiecznymi, a w szczególności ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach i aktów prawnych, wydanych na podstawie tej ustawy, - przepisów z zakresu ochrony środowiska, a w szczególności ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska i aktów prawnych, wydanych na podstawie tej ustawy, wraz z przeprowadzeniem szczegółowej inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie miasta Piły. Ponadto Zamawiający wskazuje, aby dokument ten: - miał formułę otwartą, tzn. na każdym etapie realizacji tego programu możliwa była jego modyfikacja, - określał harmonogram rzeczowo-finansowy usuwania azbestu na poszczególne lata, - określał możliwość pozyskania pozabudżetowych środków finansowych na jego realizację. Zamawiający zapewnia: - wykaz nieruchomości, z których azbest został usunięty w latach 2007 - 2012, - wykaz nieruchomości, na terenie których występuje ten wyrób, pozyskanych na podstawie art. 162 ust. 4 i 5 ustawy Prawo ochrony środowiska..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4) SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie