Piła: Boisko przy ul. Dąbrowskiego przy Zespole Szkół Nr 2 w Pile - Kompleks sportowo - rekreacyjny w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 - naprawa nawierzchni boiska ze sztucznej trawy
Numer ogłoszenia: 416884 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200159 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Boisko przy ul. Dąbrowskiego przy Zespole Szkół Nr 2 w Pile - Kompleks sportowo - rekreacyjny w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 - naprawa nawierzchni boiska ze sztucznej trawy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1) naprawa wszystkich łączeń sztucznej trawy: a) rozcięcie wszystkich istniejących łączeń na rolkach, osuszenie i ponowne sklejenie (do naprawy ok. 350 mb łączeń), b) rozcięcie łączeń na liniach osuszenie i ponowne sklejenie (do naprawy ok. 30 mb łączeń), 2) uzupełnienie brakujących elementów (sztuczna trawa dostawa Wykonawcy): a) uzupełnienia trawy w kolorze zielonym (do uzupełnienia ok. 4 mkw), b) uzupełnienia trawy w kolorze białym - linie szer 15 cm (do uzupełnienia ok. 4 mb), 3) wykonanie pielęgnacji całego boiska (materiał dostawa Wykonawcy): a) dosypanie piasku kwarcowego, b) dosypanie granulatu gumowego, 4) skuteczne zabezpieczenie terenu prac. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego zamówienia przez Zamawiającego, - wykonanie dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym. Wykonawca winien dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26780,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30500,00
Oferta z najniższą ceną: 30500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77637,60
Waluta: PLN.