Piła: dostawa i montaż 2 sztuk wiat przystankowych
Numer ogłoszenia: 226251 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż 2 sztuk wiat przystankowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż 2 sztuk wiat przystankowych Zakres prac obejmuje: dostawę 2 wiat przystankowych, montaż wiat przy ul. Piłsudskiego w Pile, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, prowadzenie robót zgodnie z Prawem budowlanym, uporządkowanie terenu po robotach budowlanych, w razie konieczności odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej, protokolarne przekazanie wykonanych obiektów Zamawiającemu. Opis techniczny wiat A. Konstrukcja Trzysegmentowe wiaty o konstrukcji z zamkniętych profili stalowych o przekroju kwadratu i prostokąta (słupki pionowe 50x50 mm, wieniec górny oraz belka dolna 100x50 mm). Konstrukcję stalową należy zabezpieczyć przed korozją poprzez cynkowanie ogniowe całych segmentów, a następnie lakierowanie natryskowe. B. Posadowienie Pod słupkami konstrukcji należy zaprojektować fundamenty punktowe wylewane na miejscu lub prefabrykowane stopy betonowe. Elementy kotwiące powinny zostać zagłębione w ziemi na głębokość przemarzania. C. Pokrycie dachu Dach wiaty w kształcie wypłaszczonego łuku, wystający poza obrys podstawy ścian wiaty należy wykonać z przezroczystego poliwęglanu litego gr. 5 mm. Elementy konstrukcji dachu z profili stalowych zamkniętych wraz z rynną oraz z rur ze stali nierdzewnej polerowanej. D. Ściany Szyby hartowane o grubości 8 mm mocowane do konstrukcji za pomocą kątowników. E. Odprowadzenie wody poprzez profile wiaty do poziomu chodnika. F. Wielkości i wymiary wiat długość konstrukcji wiaty przy podstawie 4079 mm, zadaszenia 4650 mm, szerokość konstrukcji wiaty przy podstawie 1393 mm, zadaszenia 2063 mm, wysokość wiaty do linii dachu 2180 mm, wysokość wiaty łącznie z pokryciem dachowym 2565 mm. G. Wyposażenie ławka z polerowanej stali nierdzewnej na maksymalnej długości wiaty, montowana tak, aby aby uniemożliwić jej wykręcenie, kaseton na rozkłady jazdy, formatu A3, znak D-15 na wysięgniku, napisy z nazwą przystanku umieszczone na ściankach bocznych - nazwa zostanie podana przez Zamawiającego, kosz na śmieci ze stali nierdzewnej mocowany do słupka wiaty, gablota reklamowa o powierzchni widocznej 120 x 180 cm w bocznej ścianie - dwustronna, otwierana od zewnątrz. Kasetony na rozkłady jazdy: Wykonane powinny być z materiałów gwarantujących jak największą odporność na wandalizm. Z możliwością łatwego otwierania przy wymianie rozkładów jazdy i jednocześnie pewne zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich oraz szczelność kasetonu. Należy również przewidzieć taki rodzaj konstrukcji elementów do umieszczenia rozkładów jazdy i innych informacji, aby wykluczyć konieczność ich przyklejania i umożliwić sprawną i szybką ich wymianę, oraz możliwość odczytu od strony wewnętrznej oraz zewnętrznej wiaty. Ze względu na położenie ul. Piłsudskiego w reprezentacyjnym punkcie miasta Zamawiający wymaga, aby wiaty przedstawione w ofercie posiadały wysokie walory estetyczne, a do ich wykonania użyto materiałów wysokiej jakości. Do oferty należy dołączyć uproszczony projekt techniczny wiaty wraz z charakterystyką i wizualizacją. Montaż wiat należy skoordynować z działaniami firmy POL-DRÓG Piła Sp. z o.o. - wykonawcy ul. Piłsudskiego. Do obowiązków wykonawcy należy także: skuteczne zabezpieczenie terenu robót, uzgodnienie kwestii BHP z kierownikiem budowy generalnego wykonawcy - firmy POL-DRÓG Piła Sp. z o.o. montaż wiat z zachowaniem wszelkich przepisów, dotyczących BHP, innych obowiązujących w przedmiotowym zakresie przepisów i norm, zasad wiedzy technicznej itp. wykonanie i dostarczenie w dniu odbioru dokumentacji powykonawczej w 2 egz. wraz z kartą gwarancyjną oraz instrukcją użytkowania i eksploatacji, wykonanie dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym w 2 egz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej dwa zadania o podobnej technologii , jak opisana w przedmiocie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami posiadającymi wymagane przepisami uprawnienia budowlane , zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 6
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę okresu przewidzianego na ukończenie robót gdy wystąpią: - zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych (niekorzystne), uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych i dokonywanie odbiorów. Przez niekorzystne warunki pogodowe rozumie się: 1. wystąpienia w czasie dnia roboczego (7:00-16:00) intensywnych opadów śniegu lub deszczu przez 5 dni następujących jeden po drugim; 2. zaleganie przez 5 dni następujących jeden po drugim pokrywy śnieżnej, przy czym wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych winno być zgłoszone pisemnie Zamawiającemu oraz stwierdzone zaświadczeniem najbliżej stacji meteorologicznej; - zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane obiekty budowlane; - zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub rezygnację przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie