Piła: Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie realizacji projektu -Budowa ul. Philipsa w Pile, łączącej drogi o znaczeniu regionalnym w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 218121 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie realizacji projektu -Budowa ul. Philipsa w Pile, łączącej drogi o znaczeniu regionalnym w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie realizacji projektu -Budowa ul. Philipsa w Pile, łączącej drogi o znaczeniu regionalnym w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Opis przedmiotu zamówienia: Projekt realizowany w ramach Priorytetu II Infrastruktura komunikacyjna, Działania 2.2 Poprawa dostępności do regionalnego i ponadregionalnego układu drogowego (drogi wojewódzkie w miastach na prawach powiatu, powiatowe i gminne) Schemat I (drogi w granicach administracyjnych miasta powyżej 50 tys. mieszkańców, ujęty w Indykatywnym Wykazie Indywidualnych Projektów Kluczowych dla Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie pełnej dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z procedurą Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi. Opis projektu Budowa ul. Philipsa w Pile, łączącej drogi o znaczeniu regionalnym Przedmiotem projektu jest budowa ulicy Philipsa w Pile, gminnej drogi zbiorczej klasy Z na odcinku od ul. Podchorążych do ul. Śniadeckich. Całość projektu budowy ul. Philipsa obejmuje: budowę drogi na odcinku od ul. Podchorążych do ul. Śniadeckich wraz z nowym przebiegiem odcinków ul. Podchorążych i ul. Philipsa, z infrastrukturą towarzyszącą; budowę skrzyżowań typu rondo w przebiegu budowanej drogi z Al. Powstańców Wielkopolskich (droga wojewódzka nr 188), z ul. Kossaka (droga powiatowa nr 1177P) i skrzyżowania zwykłego z ul. Chodkiewicza. Okres realizacji inwestycji: lata 2007 - 2013. Projekt w trakcie realizacji. Łączna długość budowanej trasy wynosi ok. 1,3 km. Gmina Piła posiada wszelkie zezwolenia wymagane przepisami prawa budowlanego. Szacowany koszt całkowity inwestycji ok. 7 mln zł. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację aplikacyjną w formie papierowej i elektronicznej w liczbie egzemplarzy wymaganej przez Instytucję Zarządzającą WRPO oraz dodatkowo jeden kompletny egzemplarz dla Zamawiającego. 2. Warunki płatności: 1) Zamawiający nie przewiduje częściowego fakturowania, nie dopuszcza możliwości przedpłat. 2) Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez obie Strony protokół zdawczo-odbiorczy przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia oraz pisemne potwierdzenie pozytywnej oceny formalnej dokumentacji aplikacyjnej dokonanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego. 3) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w terminie 25 dni od otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionych faktur..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9, 71.24.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie) usługi odpowiadające usługom objętym przedmiotem zamówienia, a w szczególności co najmniej trzy usługi polegające na opracowaniu kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o środki europejskie, które uzyskały dofinansowanie lub co najmniej przeszły pozytywnie ocenę formalną.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4) SIWZ. 3) Parafowany Projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie