Piła: Ul. Philipsa od ul. Podchorążych do ul. Śniadeckich - budowa ciągu pieszo-rowerowego oraz chodnika ul. Philipsa na odcinku od ul. Prześwit do ul. Śniadeckich
Numer ogłoszenia: 386136 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ul. Philipsa od ul. Podchorążych do ul. Śniadeckich - budowa ciągu pieszo-rowerowego oraz chodnika ul. Philipsa na odcinku od ul. Prześwit do ul. Śniadeckich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Philipsa w Pile na odcinku od ul. Prześwit do ul. Śniadeckich w granicach jej istniejącego pasa drogowego, obejmująca wykonanie ciągu pieszo-rowerowego oraz chodnika. Zakres robót: 1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, wycinka drzew 2) nawierzchnia ścieżki rowerowej z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm w kolorze czerwonym, na posypce cementowo-piaskowej 3) nawierzchnie chodników z kostki betonowej fazowanej gr. 8 cm w kolorze szarym, na podsypce cementowo- piaskowej 4) nawierzchnia zjazdu z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze czerwonym, na podbudowie betonowej 5) wymiana nawierzchni w obrębie przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu z ul. Śniadeckich na kostkę betonową bezfazową gr. 8 cm w kolorze czerwonym 6) oznakowanie pionowe i poziome 7) wykonanie trawników wraz z pielęgnacją przez okres 1 roku 8) regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych Przedmiot zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej wraz z częścią kosztorysową oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną, stanowiące część SIWZ. Ponadto do Wykonawcy należy: 9) zabezpieczenie terenu budowy 10) skuteczne zabezpieczenie terenu ciągu pieszo-rowerowego oraz chodnika przed ruchem do dnia uzyskania przez Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego 11) wykonanie i dostarczenie w dniu odbioru inwentaryzacji powykonawczej w ilości 6 szt. wraz z kompleksową dokumentacją powykonawczą w 2 egz. 12) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej 13) przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego zamówienia przez Zamawiającego 14) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym w 2 egz. 15) uczestnictwo w obowiązkowej kontroli PINB i nieodpłatne wykonanie wszystkich zaleceń z niej wynikających we wskazanych terminach 16) ustawienie na terenie placu budowy tablicy informacyjnej z logotypem Miasta Piły, którą Wykonawca otrzyma od Zamawiającego. Tablica o wymiarach 2x1m zawierająca w treści tytuł zadania, wartość zadania w zaokrągleniu do liczb całkowitych. Treść niniejszej tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca musi zapewnić słupki, tak aby umocowanie tablicy było stabilne na wysokości zapewniającej jej czytelność. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nadruku na folię i przyklejenia go na tablicy pobranej od Zamawiającego. Koszt zrealizowania niniejszego punktu należy uwzględnić w kosztach ogólnych realizowanych robót. Po zakończeniu robót Wykonawca przekaże tablicę Zamawiającemu. Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie ze wszelkimi opbowiązującymi w tym zakresie przepisami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 3) Podwykonawstwo - załącznik nr 4 do SIWZ 4) Tabela rozliczeniowa - załącznik nr 1a do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę okresu przewidzianego na ukończenie robót gdy wystąpią: - zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych (niekorzystne), uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. Przez niekorzystne warunki pogodowe rozumie się: 1. występowanie na placu budowy temperatur powietrza poniżej 0 stopni C mierzonej o godzinie 7:00 rano przez okres dłuższy niż 3 dni następujących jeden po drugim; 2. wystąpienia w czasie dnia roboczego intensywnych opadów śniegu lub deszczu przez 3 dni następujących jeden po drugim 3. zaleganie przez 3 dni następujących jeden po drugim pokrywy śnieżnej przy czym wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych winno być zgłoszone w dzienniku budowy oraz pisemnie Zamawiającemu z potwierdzeniem przez Inspektora nadzoru a także stwierdzone zaświadczeniem najbliżej stacji meteorologicznej. ; - zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane; - zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub rezygnację przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; c) zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; 2. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: Zamawiający dopuszcza: zmianę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy pod warunkiem uzyskania akceptacji Zamawiającego i spełnienia przez te osoby warunków SIWZ; zmianę umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniem SIWZ, Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez wykoanawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustwy pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak