Piła: Budowa przystani nr 3 na rzece Gwdzie w Pile
Numer ogłoszenia: 384422 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przystani nr 3 na rzece Gwdzie w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: tarasy: górny i dolny z placami rekreacyjnymi 1 i 2 schody amfiteatralne nr 1 i 2 mała architektura-urządzenia zewnętrzne do fitness(wyciąg+krzesło do wyciskania, Tai Chi,orbitek,wioślarz) balustrady, ławki,leżaki zadaszenie oświetlenie terenu pomost pływajacy składający się z modułów:12x2,40x0,50m oraz 4,8x4,8m trap 3x5,60x1,30m dalby cumownicze pomostu pływającego-4szt śr400mm po 9m długości umocnienie nabrzeża UWAGA! W ramach zadania należy uwzględnić demontaż pomostu pływającego na czas zimy i montaż na wiosnę 2013r. (w miesiącu kwietniu) wraz z transportem do miejsca magazynowania na terenie miasta Piły . Zasadniczą konstrukcję nabrzeża, placów rekreacyjnych i schodów amfiteatralnych pełni dylatowana wylewka betonowa z betonu B25 wodoszczelnego wykonana na podłożu zagęszczonym i geowłókninie. Wykończenie widocznych powierzchni betonowych posypką kwarcową barwioną. Schody amfiteatralne przy tarasie z desek WPC. Wykończenie tarasu w deskach ryflowanych WPC (Wood Plastic Composites - drewno kompozytowe z tworzyw sztucznych) na legarach tworzywowych. Ściany oporowe z elementów prefabrykowanych typu L zabezpieczonych izolacją przeciwwodną lub wykonanych jako wodoodporne. Balustrada na murku oporowym z pochwytem stalowym o przekroju prostokątnym na słupkach z płaskowników stalowych. Zadaszenie w konstrukcji stalowej z wykonaną od spodu powłoką ze szkła akrylowego, które umożliwia (za pomocą powyginanego daszku)odbicie lustrzane powierzchni-strefy zielonej wyspy na strefę wodną i odwrotnie. Oświetlenie przystani za pomocą trzech lamp na słupach. Pomost pływający składa się z modułu 12,00x2,40x0,50m o masie 1478 kg i wyporności 8089 kg oraz modułu 4,80x4,80m o masie 1229 kg i wyporności 5386 kg oraz trapu 3x5,60x1,30m. Pomost wyposażony jest w półpokłady dla cumowania kajaków, poręcze linowe, polery cumownicze oraz drabinkę i stanowisko na koło ratunkowe. Do kotwiczenia pomostów służą 4 dalby(pale) kotwiczne o średnicy 400mm po 9m długości. Pomosty przyjęto na podstawie rozwiązań producenta: Floating platform System przy czym dopuszcza się zastosowanie analogicznych pomostów innego producenta przy zachowaniu charakterystycznych parametrów i uzyskaniu zgody projektanta. Dalby cumownicze wykonane z rur stalowych DN=400mm i długości 9m, zagłebione w dno rzeki na ok.6,00m. Szczegóły przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany wielobranżowy wraz z częścią kosztorysową oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną , stanowiące część SIWZ. Ponadto do Wykonawcy należy: 1) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej 2) przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego zamówienia przez Zamawiającego 3) spełnienie wszelkich wymogów wynikających z decyzji Marszałka Województwa Wielkopolskiego o udzieleniu pozwolenia wodnoprawnego 4) wszystkie zamontowane urządzenia winny posiadać wymagane prawem dopuszczenia do stosowania 5) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym 6) ustawienie na terenie placu budowy tablicy informacyjnej z logotypem Miasta Piły, którą Wykonawca otrzyma od Zamawiającego. Tablica o wymiarach 2x1m zawierająca w treści tytuł zadania, wartość zadania w zaokrągleniu do liczb całkowitych. Treść niniejszej tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca musi zapewnić słupki, tak aby umocowanie tablicy było stabilne na wysokości zapewniającej jej czytelność. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nadruku na folię i przyklejenie go na niniejszej tablicy. Koszt zrealizowania niniejszego punktu należy uwzględnić w kosztach ogólnych realizowanych robót. Po zakończeniu robót Wykonawca przekaże tablicę wraz ze słupkami Zamawiającemu. Uwaga: Zamawiający informuje, że ma zawartą umowę z Województwem Wielkopolskim z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al.Niepodległości 18 na udzielenie dotacji celowej na dofinansowanie realizacji zadania pn. Turystyczna przystań wodna na rzece Gwdzie w Pile. Dofinasowaniem objęte zostaną częściowo: pomost pływający z trapem oraz taras górny jako element zagospodarowania terenu. Rozliczenie, fakturowanie zakresu rzeczowego objętego dotacją musi być wyodrębnione z całości robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.84.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) parafowany projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ 3) przedmiary robót, w celu sporządzenia korztorysów ofertowych uproszczonych - załącznik nr 9 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.  Zamawiający dopuszcza zmianę okresu przewidzianego na ukończenie robót gdy wystąpią: 1.1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych (niekorzystne), uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. Przez niekorzystne warunki pogodowe rozumie się: a) występowanie na placu budowy temperatur powietrza poniżej 0°C mierzonej o godzinie 7:00 rano przez okres dłuższy niż 3 dni następujących jeden po drugim; b) wystąpienia w czasie dnia roboczego intensywnych opadów śniegu lub deszczu przez 3 dni następujących jeden po drugim c) zaleganie przez 5 dni następujących jeden po drugim pokrywy śnieżnej przy czym wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych winno być zgłoszone w dzienniku budowy oraz pisemnie Zamawiającemu  z potwierdzeniem przez Inspektora nadzoru a także stwierdzone zaświadczeniem najbliżej stacji meteorologicznej.  1.2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane; 1.3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub rezygnację przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 1.4) kolizje z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji; 1.5) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; 2. Pozostałe rodzaje zmian: Zamawiający dopuszcza: 1) zmianę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy pod warunkiem uzyskania akceptacji Zamawiającego i spełnienia przez te osoby warunków SIWZ; 2) zmianę umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniem SIWZ, Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez wykoanawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustwy pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 09:15, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak