Piła: Przebudowa skrzyżowania ul. Bydgoskiej, ul. Lelewela i ul. Lutyckiej: obejmująca dostawę i montaż barierek ochronnych i słupków blokujących.
Numer ogłoszenia: 194039 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania ul. Bydgoskiej, ul. Lelewela i ul. Lutyckiej: obejmująca dostawę i montaż barierek ochronnych i słupków blokujących..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż barierek ochronnych typu U na długości 45m. Barierki zamontować wzdłuż skarpy na przystanku autobusowym na ul. Bydgoskiej. Ich lokalizacja ma zapewnić bezpieczeństwo osób poruszających się na przystanku autobusowym wzdłuż skarpy. Słupki blokujące 3 szt. zamontować przy zjeździe z ul. Lutyckiej w nieutwardzoną drogę do posesji nr 2. Miejsce zamontowania ww. elementów przedstawiono na załączonym do SIWZ planie sytuacyjnym (zał. nr 6 do SIWZ). Barierki ochronne winny być ocynkowane i pomalowane proszkowo na kolor biało-czerwony. Słupki blokujące winny być ocynkowane i pomalowane proszkowo na kolor biało - zielony. Wykonawca załączy do oferty kartę katalogową z podstawowymi informacjami dotyczącymi zamawianych produktów. Do Wykonawcy należy również: 1) wykonanie na własny koszt, w ramach zaoferowanej ceny, wszelkich robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych; 2) zapewnienie bieżącej obsługi technicznej i sprzętowej robót będących przedmiotem zamówienia; 3) przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego zamówienia przez Zamawiającego; 4) wykonanie wszystkich niezbędnych sprawdzeń; 5) dostarczenie w 2 egz. dokumentacji powykonawczej; 6) wykonanie projektu organizacji ruchu i uzgodnienie z ZDiZ oraz Starostwem Powiatowym. Gwarancja Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.83.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 2, 4) SIWZ. 3) Parafowany Projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Wypełniony Kosztorys Ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 5) Kartę katalogową z podstawowymi informacjami dotyczącymi zamawianych produktów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie