Piła: Centrum Strzelectwa Sportowego - ogrodzenie.
Numer ogłoszenia: 323102 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum Strzelectwa Sportowego - ogrodzenie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Centrum Strzelectwa Sportowego - ogrodzenie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia wokół istniejącego Centrum Strzelectwa Sportowego Tarcza w Pile Opis przedmiotu zamówienia Zakres robót obejmuje: 1.1 Wykonanie ogrodzenia typu A Ogrodzenie systemowe typu Legi Polska wykonać od strony południowej, gdzie graniczy z drogą wojewódzką ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich. Słupek z profilu 60x40x2mm o całkowitej wysokości 2700mm. Panel ogrodzeniowy 2D o wysokości 1800mm ocynkowany ogniowo, wykonany z drutów o nie mniejszych przekrojach niż: dwa pręty poziome 7mm oraz pręt pionowy 5mm. Oczka pomiędzy prętami wynoszą 50na200mm. Dolna krawędź panelu ogrodzeniowego zakończona będzie ze stykiem z prefabrykowaną podwaliną betonową wkopaną 10cm w grunt. Montaż paneli na zakładkę i całość jest dociskana profilem dociskowym 40-20-2mm. Słupek zasadniczy wraz z maskującym połączony za pomocą kapy systemowej mocowanej śrubą specjalną kodowaną .Odległość między słupkami to 250cm. Fundamenty słupków mają wymiary 35-35-80cm. Na fundamencie należy wykonać podwalinę systemową o wysokości 20 cm w tym 10 cm pod gruntem. Przewiduje się wykonanie dwóch bram wjazdowych: brama główna - 10,0m brama wjazdowa na parking - 6,0m. Rama bramy: Profil górny, tylny, i dolny - 80x80x3, profil czołowy - 100x80x3, wypełnienie - 30x20x3.Słupy: dojazdowy - 100x80x3, podwójny, przelotowy - 120x120x3, podwójny. Szczegóły w projekcie 1.2 Wykonanie ogrodzenia typu B Ogrodzenie z siatki wykonać od strony północnej, jako ogrodzenie pojedyncze z siatki plecionej ocynkowanej na słupkach stalowych ocynkowanych. Siatka pleciona o oczkach 60 x 60 mm (po zamontowaniu) w kształcie rombu z drutu ocynkowanego o średnicy min. 3,0mm. Siatka o wysokości 1750mm, słupki ogrodzeniowe okrągłe min. plus 50mm gr. 3 mm. Siatka mocowana w gruncie za pomocą szpilek na głębokości 15 cm co 1,0 m.. Siatkę mocować do linek - drutu naciągowego plus 3,0mm. Linki naprężyć napinaczami co 50 m, napinacze linek osadzić na słupkach wspornikowych (z podporami). Do słupków ogrodzeniowych mocować 3 rzędy drutu naciągowego w rozstawie co ok. 78cm. UWAGA: Napinacze, linki naciągowe, drut kolczasty, listwy i drut wiązałkowy powinny być ocynkowane ogniowo i powleczone proszkiem poliestrowym. Słupki przelotowe, wspornikowe i końcowe. Słupki ogrodzeniowe stalowe w rozstawie co 2,5m o przekroju okrągłym plus 50 mm gr. 3 mm długości 260cm + zwyżka jako odkos o długości 50cm. W dolnej części słupka pręt zbrojeniowy plus 8 mm długości 20 mm a w górnej części odkos skierowany do wewnątrz omawianej działki pod kątem 45° przeznaczony do mocowania trzech rzędów drutu kolczastego. Słupki osadzić w fundamencie betonowym na gł. 90cm, licząc od poziomu terenu. Słupki betonowe 30x30x75cm wykonać z betonu C16łamane20. Słupek przelotowy tworzy pojedyncza rura stalowa zamontowana w fundamencie. Słupek wspornikowy montowany w odstępach max. co 10 słupek. Słupek tworzy pojedyncza rura stalowa (słupek przelotowy) z dodatkowymi dwoma wspornikami montowanymi do słupka za pomocą obejmy w 2łamane3 wysokości ponad gruntem. Dolna część wspornika montowana w fundamencie betonowym. Słupek końcowy montowany na zakończeniu ogrodzenia. Słupek tworzy pojedyncza rura stalowa (słupek przelotowy) z dodatkowym jednym wspornikiem montowanym za pomocą obejmy w 2łamane3 wysokości ponad gruntem. Dolna część wspornika montowana w fundamencie betonowym. Wsporniki wykonane z rur stalowych o przekroju okrągłym min. plus 50mm gr. 3 mm dł. W dolnej części wspornika pręt zbrojeniowy plus 8 mm długości 20 mm. UWAGA: Słupki przelotowe, wsporniki oraz obejmy powinny być ocynkowane ogniowo. Furtka o wysokości drzwi 180cm ze skosem i pionowymi na 2 rzędy drutami kolczastymi. Prześwit pionowy licząc od gruntu do poziomego drutu kolczastego wynosi 2,0m. Szerokość furtki wynosi 90cm. Ramę furtki wykonac z ceowników 60x40x3mm. Furtkę wyposażyć w zamek. UWAGA: Słupy, skrzydła furtki, wysięgniki i inne elementy furtki powinny być ocynkowane ogniowo. Tablice ostrzegawcze. Na zewnątrz ogrodzenia należy zamontować tablice informacyjno-ostrzegawcze usytuowane przy bramie i na obu końcach ogrodzenia; Szczegóły w projekcie 1.3 Prace rozbiórkowe Rozbiórka istniejącego ogrodzenia od strony ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich, oraz ogrodzenia murowanego z kamienia polnego. Szczegóły w projekcie. 1.4 Skuteczne zabezpieczenie terenu budowy 1.5 Wycinkę niżej wymienionych drzew, dokonanie w ich pobliżu nasadzeń zastępczych oraz uwzględnienie następujących wytycznych 1) Ścinanie mechaniczne drzew i krzewów na wskazanym terenie 2) Mechaniczne karczowanie pni 3) Zebranie gałęzi karpiny w stosy 4) Zagospodarowanie karpiny i gałęzi we własnym zakresie przez Wykonawcę ( spalenie) 5) Dokonanie oceny przydatności drewna oraz wyliczenie ilości drewna opałowego pozyskanego z wycinki przez osobę uprawnioną (dokument dostarczyć do UM RFE) 6) Wywóz pociętych dłużyc na składowisko przy ul. Węglowej 9a w Pile ( dokument przekazania podpisany przez przedstawiciela ZDiZ oraz Wykonawcę dostarczyć do UM WRFE) 7) Dokonanie w pobliżu drzew wyciętych ( na działce 51na4) nasadzeń zastępczych i w ilości wynikającej z załączonej tabeli- nasadzenia roślin co najmniej 3 letnie 8) Pielęgnacja nasadzeń przez rok, w razie ubytków dokonanie uzupełnień 9) Wykonanie tymczasowego ogrodzenia zabezpieczającego nasadzone drzewa o wysokości 1,6 mb (siatka leśna na słupkach drewnianych); ilość drzew do wycinki i nasadzeń została szczególowo określona w SIWZ Przedmiot zamówienia określa projekt budowlano - wykonawczy wraz z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru robót budowlanych stanowiące część SIWZ. Zamawiający dołącza ponadto przedmiar prac do wykonania. Należy go traktować pomocniczo w celu przygotowania wyceny Wykonawca winien dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej 2) przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego zamówienia przez Zamawiającego 3) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym 4) wykonanie, dostarczenie i ustawienie na terenie placu budowy tablicy informacyjnej z logotypem Miasta Piły (wzór poglądowy w załączeniu). Tablica o wymiarach 2m na 1m zawierająca w treści tytuł zadania, wartość zadania w zaokrągleniu do liczb całkowitych. Wzór tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym. Umocowanie stabilne na wysokość zapewniającą jej czytelność. Trwałość tablicy przez okres realizacji, do dnia odbioru końcowego. Koszt zrealizowania niniejszego punktu należy uwzględnić w tak zwanych kosztach ogólnych realizowanych robót. 5) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu (wraz ze spisem zawartości) w dniu zgłoszenia gotowości odbiorowej: - inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 6 kpl - pełnobranżowej dokumentacji powykonawczej - 2 kpl - protokołów badań i sprawdzeń - 2 kpl - instrukcji konserwacji ogrodzenia - 2 kpl - atestów i deklaracji zgodności na użyte materiały i sadzonki - 2 kpl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 01.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2000,00 (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. b) parafowany projekt umowy c) załącznik dotyczący podwykonawstwa d) kosztorys ofertowy (uproszczony) sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ e) dokument wniesienia wadium (potwierdzony za zgodność z oryginałem)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę okresu przewidzianego na ukończenie robót gdy wystąpią: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych (niekorzystne), uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. Przez niekorzystne warunki pogodowe rozumie się: - wystąpienia w czasie dnia roboczego (7:00-16:00) intensywnych opadów deszczu przez 3 dni następujących jeden po drugim przy czym wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych winno być zgłoszone w dzienniku budowy oraz pisemnie Zamawiającemu z potwierdzeniem przez Inspektora nadzoru a także stwierdzone zaświadczeniem najbliżej stacji meteorologicznej; 2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane; 3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub rezygnację przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; c) zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. 4) kolizje z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji; 5) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; 6) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: Zamawiający dopuszcza: a) zmianę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy pod warunkiem uzyskania akceptacji Zamawiającego i spełnienia przez te osoby warunków SIWZ; b) zmianę umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniem SIWZ. Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez wykoanawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustwy pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak