Piła: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Publiczne Przedszkole Nr 5 w Pile - remont dachu.
Numer ogłoszenia: 182255 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166651 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Publiczne Przedszkole Nr 5 w Pile - remont dachu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do podstawowych obowiązków i czynności Wykonawcy należy: - pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243 poz.1623), - zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji, - nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji, - reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, - wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji, - współpraca z nadzorem autorskim, - zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, - rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji inwestycji, - rzeczowe i i finansowe rozliczenie robót budowlanych, - zatwierdzenie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, - szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym, - sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, - dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, - organizacja oraz przeprowadzenie odbioru końcowego oraz przygotowanie protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, - uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (min. raz do roku) po zakończeniu robót (okres gwarancji na roboty budowlane - 36 m-cy). Z częścią kosztorysową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót zadania pn.: Publiczne Przedszkole Nr 5 w Pile - remont dachu można zapoznać się na stronie internetowej: BIP Piła - Zamówienia Publiczne - Gmina Piła - Nr zamówienia: 109-ZP-2012 (www.bip.um.pila.pl) Warunki płatności 1. Za wykonanie całości przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie brutto. 2. Niezbędnym załącznikiem do faktury będzie protokół odbioru końcowego robót budowlanych wraz z zestawieniem wartości wykonanych robót podpisany przez Strony. 3. Płatnikiem faktury będzie placówka oświatowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1747,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ