Piła: PRZYGOTOWANIE I ORGANIZACJA IMPREZY POD NAZWĄ: ROWEROWO - RECYKLINGOWO
Numer ogłoszenia: 178775 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164137 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I ORGANIZACJA IMPREZY POD NAZWĄ: ROWEROWO - RECYKLINGOWO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i kompleksową organizację plenerowej imprezy pn. Rowerowo - Recyklingowo dla mieszkańców - na Wyspie w Pile, dnia 22 września 2012 roku, utrzymanej w charakterze ekologicznym. Wykonawca przygotuje szczegółowy program i harmonogram imprezy (6 h) i przedłoży go do akceptacji Zamawiającemu, w tym zapewni: 1) ciągłość zabaw i gier edukacyjnych z drobnymi nagrodami dla mieszkańców, z wykorzystaniem materiałów recyklingowych, 2) pokazy edukacyjne z zakresu segregacji odpadów, ekologii, 3) punkt odbioru sprzętu elektronicznego i elektrycznego (za drzewko, krzew, lub zioła i przyprawy w doniczkach), 4) wystawę spółek gminy i firm związanych z ochroną środowiska z terenu miasta Piły, 5) wystawę firm ze sprzętem rowerowym, 6) wystawę ciekawych egzemplarzy rowerów (designerski sprzęt rowerowy), 7) popularyzację jazdy rowerem i zdrowego trybu życia, 8) przygotowanie plansz (2 sztuki) z lokalizacją gotowych i planowanych dróg rowerowych w Pile - format A0, 9) przeprowadzenie ankiety dotyczącej zapotrzebowania na wypożyczalnie rowerowe na terenie Miasta Piły, 10) znakowanie rowerów przez policję, 11) stoiska nieodpłatnej naprawy rowerów, 12) naukę jazdy na rowerze dla najmłodszych, 13) ustawienie stojaków na rowery (mieszczących 50 sztuk), 14) występ zespołu muzycznego, 15) promocję plenerowej imprezy uwzględniając logo Piły (projekt do akceptacji): a) 30 szt. plakatów kolorowych o formacie B2 (wydruk, dystrybucja) - wykorzystując 50% makulatury, (2 projekty do akceptacji); b) 1.000 szt. ulotek dwustronnych kolorowych, formatu A6 (wydruk, dystrybucja na terenie miasta Piły) - wykorzystując 50% makulatury, (2 projekty do akceptacji); c) reklama w prasie lokalnej, (2 projekty do akceptacji); d) 300 szt. toreb ekologicznych z logiem imprezy oraz Gminy Piła (Piła 500), (2 projekty do akceptacji); e) 50 szt. chorągiewek rowerowych z logiem Piła 500, (2 projekty do akceptacji); f) 100 szt. odblasków, rejestracji z logiem imprezy i logiem Piła 500, (2 projekty do akceptacji). 16) stoiska ze zdrową żywnością, 17) stoiska z odpłatnymi posiłkami i napojami, 18) konferansjera, 19) urządzenia pneumatyczne tzw. dmuchańce w postaci np. zjeżdżalni czy zamku do skakania, 20) malowanie dzieciom twarzy, 21) darmowy objazd jednej z linii MZK z przewodnikiem, 22) współpracę z PTTK i MZK Piła, 23) obsługę techniczną, 24) profesjonalne nagłośnienie w trakcie trwania zabawy, 25) inny sprzęt niezbędny wg Wykonawcy do realizacji zadania i obsługi technicznej, 26) ubezpieczenie imprezy, 27) zabezpieczenie warunków sanitarno - higienicznych (wynajem toalet przenośnych, koszy na odpady), 28) utrzymanie czystości na terenie festynu w trakcie i po imprezie. Wykonawca przygotuje punkty informacyjne lokalnych przedsiębiorców zajmujących się transportem, zbieraniem odpadów oraz punktów promocyjnych firm zajmujących się recyklingiem. Wykonawca przeprowadzi również akcję zbiórki odpadów, w której mieszkańcy miasta będą mogli wymieniać odpady (np. ok. 5 baterii, 1kg makulatury) na grillowane w czasie festynu kiełbaski bądź na sadzonki krzewów i drzewek ozdobnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ