Piła: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 - BUDOWA KOMPLEKSU BOISK Z OŚWIETLENIEM
- BOISKO DO PIŁKI NOŻNEJ ZE SZTUCZNĄ TRAWĄ ORAZ BOISKO WIELOFUNKCYJNE DO SIATKÓWKI I KOSZYKÓWKI
Numer ogłoszenia: 172087 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148207 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 - BUDOWA KOMPLEKSU BOISK Z OŚWIETLENIEM - BOISKO DO PIŁKI NOŻNEJ ZE SZTUCZNĄ TRAWĄ ORAZ BOISKO WIELOFUNKCYJNE DO SIATKÓWKI I KOSZYKÓWKI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówieniem do realizacji objęte są następujące prace inwestycyjne (zgodnie z kosztorysem ofertowym): a) Wykonanie boiska do piłki nożnej: - boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej; - dwa piłkochwyty o wysokości 6 m; - powierzchnia całkowita: 1860,00 m²; - szerokość: 26,00 m + 2 x 2 m wybiegi = 30 m; - długość: 56,00 m + 2 x 3 m wybiegi = 62 m; - wyposażenie sportowe boiska do piłki nożnej: bramki aluminiowe o wymiarach 5 x 2 m, montowane w tulejach, siatki do bramek. Ilość: 2 szt. b) Wykonanie boiska wielofunkcyjnego: - boisko z nawierzchnią poliuretanową; - powierzchnia całkowita: 613,11 m²; - szerokość: 15,10 m + 2 x 2 m wybiegi = 19,10 m; - długość: 28,10 m + 2 x 2 m wybiegi = 32,10 m; - wyposażenie sportowe boiska do koszykówki: stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160 cm, tablica 180 x 105 cm, obręcz uchylna, siateczka do obręczy. Ilość: 2 zestawy. Wszystkie urządzenia sportowe montowane w tulejach. - wyposażenie sportowe boiska do siatkówki: słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa. Ilość: 1 zestaw. Wszystkie urządzenia sportowe montowane w tulejach. c) Wykonanie instalacji oświetleniowej obu boisk (zgodnie z dokumentacją). Zamawiający posiada zatwierdzony projekt budowlany i udzielone pozwolenie na budowę Gminie Piła, Pl. St. Staszica 10, pn. - Boisko przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Pile wraz z przebudową budynku ZPT w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 na działce o numerze geodezyjnym 1201 przy Al. Wojska Polskiego 45 w Pile, w granicach określonych w projekcie zagospodarowania terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach stanowiących załączniki od nr 9 do nr 39, które są integralną częścią niniejszego SIWZ. Cena oferty winna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia w tym obsługi geodezyjnej (wytyczenie obiektów) oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. ZAMAWIAJĄCY ZALECA, ABY WYKONAWCA DOKONAŁ WIZJI LOKALNEJ TERENU BUDOWY. Zamawiający wymaga aby wybrany Wykonawca wykonał, dostarczył i ustawił na każdym terenie placu budowy tablicę informacyjną o wymiarach 2 m x 1 m (wzór poglądowy - załącznik nr 40 do SIWZ), zawierającą: - tytuł zadania: Szkoła Podstawowa Nr 7 - budowa kompleksu boisk z oświetleniem - boisko do piłki nożnej ze sztuczną trawą oraz boisko wielofunkcyjne do siatkówki i koszykówki - wartość zadania, w zaokrągleniu do liczb całkowitych - logotyp Miasta Piły Projekt należy uzgodnić i uzyskać akceptację Zamawiającego. Tablica winna być wykonana w trwałości zapewniającej jej istnienie podczas czasu realizacji zadania. Umocowanie stabilne, na wysokość zapewniającą jej czytelność. Koszt zrealizowania tablic należy uwzględnić w kosztach ogólnych realizowanych robot. Warunki płatności 1. Wykonawca może wystawić wystawiać faktury częściowe. 2. Podstawą do wystawienia faktur częściowych będą wszystkie prace wykonane oraz urządzenia, które zostały zamontowane. 3. Niezbędnym załącznikiem do faktury częściowej będzie protokół odbioru robót częściowych. 5. Niezbędnym załącznikiem do faktury końcowej będzie protokół odbioru końcowego. Gwarancja Wymagany okres gwarancji - nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1077628,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 905174,77
Oferta z najniższą ceną: 905174,77 / Oferta z najwyższą ceną: 1291785,15
Waluta: PLN.