Piła: PRZYGOTOWANIE I ORGANIZACJA IMPREZY POD NAZWĄ: ROWEROWO - RECYKLINGOWO
Numer ogłoszenia: 164137 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I ORGANIZACJA IMPREZY POD NAZWĄ: ROWEROWO - RECYKLINGOWO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i kompleksową organizację plenerowej imprezy pn. Rowerowo - Recyklingowo dla mieszkańców - na Wyspie w Pile, dnia 22 września 2012 roku, utrzymanej w charakterze ekologicznym. Wykonawca przygotuje szczegółowy program i harmonogram imprezy (6 h) i przedłoży go do akceptacji Zamawiającemu, w tym zapewni: 1) ciągłość zabaw i gier edukacyjnych z drobnymi nagrodami dla mieszkańców, z wykorzystaniem materiałów recyklingowych, 2) pokazy edukacyjne z zakresu segregacji odpadów, ekologii, 3) punkt odbioru sprzętu elektronicznego i elektrycznego (za drzewko, krzew, lub zioła i przyprawy w doniczkach), 4) wystawę spółek gminy i firm związanych z ochroną środowiska z terenu miasta Piły, 5) wystawę firm ze sprzętem rowerowym, 6) wystawę ciekawych egzemplarzy rowerów (designerski sprzęt rowerowy), 7) popularyzację jazdy rowerem i zdrowego trybu życia, 8) przygotowanie plansz (2 sztuki) z lokalizacją gotowych i planowanych dróg rowerowych w Pile - format A0, 9) przeprowadzenie ankiety dotyczącej zapotrzebowania na wypożyczalnie rowerowe na terenie Miasta Piły, 10) znakowanie rowerów przez policję, 11) stoiska nieodpłatnej naprawy rowerów, 12) naukę jazdy na rowerze dla najmłodszych, 13) ustawienie stojaków na rowery (mieszczących 50 sztuk), 14) występ zespołu muzycznego, 15) promocję plenerowej imprezy uwzględniając logo Piły (projekt do akceptacji): a) 30 szt. plakatów kolorowych o formacie B2 (wydruk, dystrybucja) - wykorzystując 50% makulatury, (2 projekty do akceptacji); b) 1.000 szt. ulotek dwustronnych kolorowych, formatu A6 (wydruk, dystrybucja na terenie miasta Piły) - wykorzystując 50% makulatury, (2 projekty do akceptacji); c) reklama w prasie lokalnej, (2 projekty do akceptacji); d) 300 szt. toreb ekologicznych z logiem imprezy oraz Gminy Piła (Piła 500), (2 projekty do akceptacji); e) 50 szt. chorągiewek rowerowych z logiem Piła 500, (2 projekty do akceptacji); f) 100 szt. odblasków, rejestracji z logiem imprezy i logiem Piła 500, (2 projekty do akceptacji). 16) stoiska ze zdrową żywnością, 17) stoiska z odpłatnymi posiłkami i napojami, 18) konferansjera, 19) urządzenia pneumatyczne tzw. dmuchańce w postaci np. zjeżdżalni czy zamku do skakania, 20) malowanie dzieciom twarzy, 21) darmowy objazd jednej z linii MZK z przewodnikiem, 22) współpracę z PTTK i MZK Piła, 23) obsługę techniczną, 24) profesjonalne nagłośnienie w trakcie trwania zabawy, 25) inny sprzęt niezbędny wg Wykonawcy do realizacji zadania i obsługi technicznej, 26) ubezpieczenie imprezy, 27) zabezpieczenie warunków sanitarno - higienicznych (wynajem toalet przenośnych, koszy na odpady), 28) utrzymanie czystości na terenie festynu w trakcie i po imprezie. Wykonawca przygotuje punkty informacyjne lokalnych przedsiębiorców zajmujących się transportem, zbieraniem odpadów oraz punktów promocyjnych firm zajmujących się recyklingiem. Wykonawca przeprowadzi również akcję zbiórki odpadów, w której mieszkańcy miasta będą mogli wymieniać odpady (np. ok. 5 baterii, 1kg makulatury) na grillowane w czasie festynu kiełbaski bądź na sadzonki krzewów i drzewek ozdobnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie