Piła: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA ZADANIACH PN.: 1. BUDOWA PLACÓW ZABAW WG RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA W ZESPOLE SZKÓŁ NR 1, ZESPOLE SZKÓŁ NR 3 ORAZ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 W PILE. 2. ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 - BUDOWA NOWEGO WEJŚCIA DO BUDYNKU SZKOŁY.
Numer ogłoszenia: 163207 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147777 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA ZADANIACH PN.: 1. BUDOWA PLACÓW ZABAW WG RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA W ZESPOLE SZKÓŁ NR 1, ZESPOLE SZKÓŁ NR 3 ORAZ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 W PILE. 2. ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 - BUDOWA NOWEGO WEJŚCIA DO BUDYNKU SZKOŁY..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres obowiązków i czynności dla Inspektora nadzoru: 1. Pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623). 2. Nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji. 3. Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji. 4. Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji. 5. Współpraca z nadzorem autorskim. 6. Zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót. 7. Rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji inwestycji. 8. Rzeczowe i i finansowe rozliczenie robót budowlanych. 9. Zatwierdzenie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną. 10. Szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym. 11. Sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 12. Dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. 13. Organizacja oraz przeprowadzenie odbioru końcowego oraz przygotowanie protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym. 14. Nadzór i weryfikacja dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego i innych służb w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub dopuszczenia danego obiektu do eksploatacji, 15. Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych w terminach gwarancji zaproponowanych przez Wykonawców na poszczególnych zadaniach. WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ NA CAŁOŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykonawca powinien zapoznać się z obiektami, dokumentacjami technicznymi oraz innymi materiałami posiadanymi przez Zamawiającego. Z projektami budowlanymi wraz z częściami kosztorysowymi oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót można zapoznać się na stronie internetowej: BIP Piła - Zamówienia Publiczne - Gmina Piła - Nr zamówienia: 96-ZP-2012 i 97-ZP-2012 (www.bip.um.pila.pl) Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Warunki płatności 1. Płatnikiem faktur będą poszczególne placówki oświatowe. 2. Wykonawca ma prawo wystawić fakturę po wykonaniu pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w poszczególnych placówkach oświatowych. 3. Niezbędnym załącznikiem do faktury będzie protokół odbioru końcowego robót budowlanych podpisany przez Strony..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15126,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ