Piła: Centrum Strzelectwa Sportowego Tarcza - dostawa i montaż wyposażenia - meble.
Numer ogłoszenia: 271856 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum Strzelectwa Sportowego Tarcza - dostawa i montaż wyposażenia - meble..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli dla Centrum Strzelectwa Sportowego Tarcza w Pile: A) Stoły konferencyjne rozkładane - 20 szt. 1. Wymiary: D 1600 mm x S 800 mm x W 705 mm, grubość blatu min. 25 mm, Kolory: blat laminowany w kolorze dowolnym-szare lub drewnopodobne ale wszystkie 20 szt. jednakowe: stelaż-ramy i nogi rozkładane - czarne, B) Krzesła konferencyjne z możliwością układania w stos - 100 szt. 2. Wymiary: wysokość oparcia 350 - 400 mm, wysokość siedziska 470 - 480 mm, szerokość siedziska 475 - 500 mm, głębokość siedziska 410 - 430 mm 3. Kolory: konstrukcja lakierowana czarna, siedzisko i oparcie pokryte tkaniną o kolorze ciemno-szarym lub grafitowym, ale wszystkie 100 szt. jednakowe tkanina trudnopalna i wytrzymała np 100 procent polipropylen C) Wózek transportowy kompatybilny do zaoferowanych stołów i krzeseł 4. Wyposażony w kółka skrętne z hamulcem, umożliwiający przewóz min 5 stołów jednocześnie i min. 10 krzeseł jednocześnie D) Sejf do przechowywania gotówki antywłamaniowy - 1 szt. 5. Wymiary zewnętrzne: S 450-600 mm x G 400-450 mm x W 500-700 mm 6. Wykonany z blachy stalowej o grubości min. 3,5 mm ze stalowymi ryglami w drzwiach. W środku min. 2 półki z możliwością regulacji. Zamykany na klucz, zamek certyfikowany. Waga min. 25 kg E) Kosze na śmieci do użytku zewnętrznego - betonowe - 15 szt. . 7. Wyposażone we wkład wykonany z blachy ocynkowanej z popielniczką. 8. Pojemność 40-50 litrów. Kosz wolnostojący. 9. Wymiary : wysokość ok. 60 cm, podstawa okrągła średnica ok. 45 cm. F) Wyposażenie biura komplet mebli Biurko: kształt L prawe z kontenerkiem dostawką z 4 szufladami zamykanymi na klucz - zamek do szuflad systemowy i do biurka szuflada na klawiaturę z pełnym wysuwem, wymiary biurka: D 1350-1400 mm x S 850-1200 mm - z kontenerem-dostawką oraz szufladą na klawiaturę kompatybilnymi do biurka Szafa aktowa: 2 drzwiowa zamykana na klucz z 5 półkami z możliwością regulacji 4 szt. wymiary zewnętrzne S 800-810 mm x G 380-450 mm x W 1800-2000 mm Szafka dwudrzwiowa: zamykana na klucz z 3 półkami z możliwością regulacji 2 szt. wymiary: W 1100-1200mm pozostałe szerokość i głębokość identyczne jak w przypadku szafy aktowej. Meble wykonane z płyty laminowanej o grubości min. 18 mm w kolorze: Korpusy - kolor szary, fronty i blaty - kolor calvados, uchwyty, nóżki - srebrna satyna, Krzesło - fotel obrotowy na kółkach z podłokietnikami i regulowanym nachyleniem oparcia. Wysokość siedziska regulowana w przedziale min.max 450-600 mm, siedzisko i oparcie wyściełane tkaniną w kolorze ciemno-szarym trudnopalną i wytrzymałą np. 100 procent polipropylen, stelaż i podłokietniki czarne, wymiary siedziska G 440-460mm x S 450-480mm x wysokość oparcia 420-600mm. G) Wieszaki na ubrania na min. w sumie 100 haczyków. 10. Konstrukcja wykonana z metalu lakierowanego na czarno lub aluminium, ale wszystkie konstrukcje identyczne. Na czterech kółkach wyposażonych w hamulce. Z haczykami na odzież oraz półką na nakrycia głowy. Wielkość pojedynczej konstrukcji: wymiary zewnętrzne w przedziale S1000-1200 mm x G500-600 mm x W1700-1900 mm. I)Stół do przestrzeliwania broni (odpowiedniej wagi) - 1 szt rama stalowa, blat drewniany, imadło do mocowania broni i ławka - dostępne tylko na zamówienie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy- załącznik nr 5 3) Wykaz dostaw - załącznik nr 4.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie