Piła: Centrum Strzelectwa Sportowego Tarcza - dostawa i montaż wyposażenia - meble.
Numer ogłoszenia: 271856 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum Strzelectwa Sportowego Tarcza - dostawa i montaż wyposażenia - meble..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli dla Centrum Strzelectwa Sportowego Tarcza w Pile: A) Stoły konferencyjne rozkładane - 20 szt. 1. Wymiary: D 1600 mm x S 800 mm x W 705 mm, grubość blatu min. 25 mm, Kolory: blat laminowany w kolorze dowolnym-szare lub drewnopodobne ale wszystkie 20 szt. jednakowe: stelaż-ramy i nogi rozkładane - czarne, B) Krzesła konferencyjne z możliwością układania w stos - 100 szt. 2. Wymiary: wysokość oparcia 350 - 400 mm, wysokość siedziska 470 - 480 mm, szerokość siedziska 475 - 500 mm, głębokość siedziska 410 - 430 mm 3. Kolory: konstrukcja lakierowana czarna, siedzisko i oparcie pokryte tkaniną o kolorze ciemno-szarym lub grafitowym, ale wszystkie 100 szt. jednakowe tkanina trudnopalna i wytrzymała np 100 procent polipropylen C) Wózek transportowy kompatybilny do zaoferowanych stołów i krzeseł 4. Wyposażony w kółka skrętne z hamulcem, umożliwiający przewóz min 5 stołów jednocześnie i min. 10 krzeseł jednocześnie D) Sejf do przechowywania gotówki antywłamaniowy - 1 szt. 5. Wymiary zewnętrzne: S 450-600 mm x G 400-450 mm x W 500-700 mm 6. Wykonany z blachy stalowej o grubości min. 3,5 mm ze stalowymi ryglami w drzwiach. W środku min. 2 półki z możliwością regulacji. Zamykany na klucz, zamek certyfikowany. Waga min. 25 kg E) Kosze na śmieci do użytku zewnętrznego - betonowe - 15 szt. . 7. Wyposażone we wkład wykonany z blachy ocynkowanej z popielniczką. 8. Pojemność 40-50 litrów. Kosz wolnostojący. 9. Wymiary : wysokość ok. 60 cm, podstawa okrągła średnica ok. 45 cm. F) Wyposażenie biura komplet mebli Biurko: kształt L prawe z kontenerkiem dostawką z 4 szufladami zamykanymi na klucz - zamek do szuflad systemowy i do biurka szuflada na klawiaturę z pełnym wysuwem, wymiary biurka: D 1350-1400 mm x S 850-1200 mm - z kontenerem-dostawką oraz szufladą na klawiaturę kompatybilnymi do biurka Szafa aktowa: 2 drzwiowa zamykana na klucz z 5 półkami z możliwością regulacji 4 szt. wymiary zewnętrzne S 800-810 mm x G 380-450 mm x W 1800-2000 mm Szafka dwudrzwiowa: zamykana na klucz z 3 półkami z możliwością regulacji 2 szt. wymiary: W 1100-1200mm pozostałe szerokość i głębokość identyczne jak w przypadku szafy aktowej. Meble wykonane z płyty laminowanej o grubości min. 18 mm w kolorze: Korpusy - kolor szary, fronty i blaty - kolor calvados, uchwyty, nóżki - srebrna satyna, Krzesło - fotel obrotowy na kółkach z podłokietnikami i regulowanym nachyleniem oparcia. Wysokość siedziska regulowana w przedziale min.max 450-600 mm, siedzisko i oparcie wyściełane tkaniną w kolorze ciemno-szarym trudnopalną i wytrzymałą np. 100 procent polipropylen, stelaż i podłokietniki czarne, wymiary siedziska G 440-460mm x S 450-480mm x wysokość oparcia 420-600mm. G) Wieszaki na ubrania na min. w sumie 100 haczyków. 10. Konstrukcja wykonana z metalu lakierowanego na czarno lub aluminium, ale wszystkie konstrukcje identyczne. Na czterech kółkach wyposażonych w hamulce. Z haczykami na odzież oraz półką na nakrycia głowy. Wielkość pojedynczej konstrukcji: wymiary zewnętrzne w przedziale S1000-1200 mm x G500-600 mm x W1700-1900 mm. I)Stół do przestrzeliwania broni (odpowiedniej wagi) - 1 szt rama stalowa, blat drewniany, imadło do mocowania broni i ławka - dostępne tylko na zamówienie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać wykonanie minimum 3 dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy- załącznik nr 5 3) Wykaz dostaw - załącznik nr 4.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie