Piła: Zespół Szkół Nr 3 - budowa nowego wejścia do budynku szkoły
Numer ogłoszenia: 161765 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143381 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zespół Szkół Nr 3 - budowa nowego wejścia do budynku szkoły.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac : 1. Roboty rozbiórkowe - wykucie z muru parapetu wewnętrznego i zewnętrznego, demontaż okna z profili PCV, rozbiórka ściany podokiennej. 2. Wykonanie schodów zewnętrznych - wykop pod ławy, zabetonowanie ław beton B-20, izolacja przeciwwilgociowa 2 x papa, murowanie ścian z bloczków betonowych M-4, wykonanie płyty żelbetowej i stopni, przygotowanie i montaż zbrojenia,tynki zew. kat III na ścianach wraz z malowaniem, warstwa wyrównawcza pod posadzki, okładzina podestu i stopni płytkami gresowymi 30 x 30 cm antypoślizgowymi, montaż wycieraczki do obuwia. 3. Stolarka - obsadzenie drzwi 2-skrzydłowych z naświetlem z PCV. 4. Daszek i balustrada - montaż daszka jednospadowego nad wejściem wraz z rynną i rurą spustową, montaż balustrady z rur ze stali nierdzewnej. 5. Wejście do kotłowni - wykucie drzwi stalowych, zamurowanie i otynkowanie otworu, wykonanie izolacji pionowej, rozbiórka balustrady i rozkucie cokołu pod balustradę, zagruzowanie i zasypanie wejścia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i innym udostępnionym dokumencie, stanowiących załączniki nr 9 i nr 11, które są integralną częścią niniejszego SIWZ. Warunki płatności 1. Płatnikiem faktury jest placówka oświatowa. 2. Postawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru końcowego. Gwarancja Wymagany okres gwarancji - min. 36 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27956,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ