Piła: Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej i kosztorysowej dla zadania: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 - rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii.
Numer ogłoszenia: 244684 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej i kosztorysowej dla zadania: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 - rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie będzie obejmowało dokumentację budowlano-wykonawczą obiektu w tym audyt akustyczny i projekt akustyczny, projekt wykonawczy aranżacji wnętrz, technologii audiowizualnej. Projekt dla części wspólnej obiektu wymaga uzgodnień. Wymagane jest, aby projekt akustyczny i technologiczny sali zawierał co najmniej: 1) Pomiary w zakresie akustyki wnętrz: a) Pomiary parametrów akustyki wnętrza mające na celu określenie obecnego stanu sali na podstawie których możliwe będzie opracowanie szczegółowych założeń do projektowania akustycznego oraz architektonicznego. 2) Projekt akustyki wnętrz: a) Szczegółowe analizy i obliczenia (w tym symulacje komputerowe )akustyki wnętrza sali audiowizualnej. b) Wytyczne do projektu architektury dotyczące układu przegród, geometrii wystroju wnętrza- w tym dotyczące okładzin ściennych i sufitowych dla sali audiowizualnej. c) Obliczenia i wytyczne dla sali audiowizualnej ze względu na jej funkcję z punktu widzenia akustyki, w celu osiągnięcia odpowiedniego komfortu akustycznego, parametrów akustycznych wymaganych dla muzyki klasycznej i zrozumiałości mowy. 3) Projekt systemu elektroakustycznego i systemu inspicjenta sali audiowizualnej: a) Określenie wymogów funkcjonalnych, jakościowych i strukturalnych. b) Komputerowy model elektro-akustyczny dla widowni oraz dobór i rozmieszczenie urządzeń głośnikowych na podstawie modelowania komputerowego. c) Schematy systemu elektroakustycznego i inspicjenta. d) Projekt okablowania sygnałowego: rodzaje koryt, kabli, złączy, wytyczne tras kablowych. e) Dobór rozwiązań dopasowanych do potrzeb i budżetu oraz dobór wraz z rozmieszczeniem urządzeń i przyłączy sygnałowych systemów elektroakustycznego i inspicjenta. f) Dokładne wytyczne umożliwiające stworzenie przez projektanta elektryki projektu zasilania systemu elektroakustycznego. 4) Wytyczne dla wyposażenia i technologii użytkowania: a) Wytyczne technologiczne dotyczące funkcjonalnego rozmieszczenia funkcji, obszarów i urządzeń istotnych z punktu widzenia rozwiązań technologii estradowej i konferencyjnej, organizacji i obsługi występów i konferencji, interakcji między jednocześnie działającymi pomieszczeniami. b) Wytyczne dla oświetlenia ogólnego. c) Wytyczne dla zasilania urządzeń technologicznych. W ramach opracowania należy wykonać w szczególności: 1) Koncepcję architektoniczną i aranżacji wnętrz (w 2 wariantach) z kolorystyką i rysunkami przyjętych rozwiązań- niezbędne jest przedstawienie wizualizacji proponowanych rozwiązań w wersji komputerowej lub odręcznej z propozycja rozwiązań materiałowych z uwzględnieniem połączenia i części wspólnej z Pilskim Inkubatorem Przedsiębiorczości. Podstawą do wykonania projektu budowlanego będzie ostateczna wersja projektu koncepcyjnego posiadająca akceptację Zamawiającego, 2) Materiały do wystąpienia o uzyskanie decyzji środowiskowej (jesli będzie taka potrzeba i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 3) Aktualną mapę do celów projektowych dla terenu objętego inwestycją, 4) Plan zagospodarowania terenu w skali 1:500 na aktualnym podkładzie geodezyjnym, 5) Zbiorczą planszę uzbrojenia terenu i zagospodarowania terenu uzgodnioną w ZUDP, 6) Badania i dokumentację geotechniczną- (w razie potrzeby), 7) Projekt gospodarki zielenią obejmujący inwentaryzację istniejącej zieleni ze wskazaniem drzew do wycinki i przesadzenia, 8) Projekty architektoniczne sali wielofunkcyjnej i małej architektury, 9) Projekt aranżacji wnętrz z kolorystyką i rysunkami wykonawczymi dla przyjętych rozwiązań, 10) Projekty technologii wyposażenia pomieszczeń ze szczegółowym zestawieniem wyposażenia w meble, komputery, sprzęt RTV, żaluzje, verticale, regały, wyposażenie sanitariatów, szatni, poczekalni, sal tematycznych i innych - określający w sposób precyzyjny parametry techniczne, gabaryty, materiały, kolorystykę i sposób wykończenia, typy lub symbole katalogowe przyjętego wyposażenia, projekt wyposażenia sanitariatów i toalet ogólnodostępnych przy Pilskim Inkubatorze Przedsiębiorczości. 11) Detale architektoniczne, 12) Projekty konstrukcyjne wraz z obliczeniami,, 13) Projekt wewnętrznych instalacji wod-kan i p.poż , 14) Projekt wewnętrznych instalacji c.o., c.w, 15) Projekt wewnętrznych instalacji elektrycznych oświetlenia i gniazd wtykowych oraz oświetlenia awaryjnego, 16) Projekt instalacji niskoprądowych (alarmowej włamania i napadu, domofonowej, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny), 17) Projekt instalacji komputerowej logicznej z dostosowaniem do internetu z zasileniem i wyposażeniem w sprzęt z UPS, 18) Projekt instalacji alarmowej p.poż., o ile będzie wymagany przepisami, 19) Projekt oznakowania p.poż. wraz z rozmieszczeniem i wykazem sprzętu p.poż. i instrukcją pożarową, 20) Projekt instalacji telefonicznej ze stałym złączem internetowym, 21) Projekt instalacji RTV, 22) Projekty drogowe dla parkingu zewnętrzeno - przebudowa, 23) Projekty klimatyzacji i wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, 24) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia służąca do opracowania przez wykonawcę robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w czasie realizacji budowy, 25) Projekt zagospodarowania placu budowy, 26) Kosztorysy inwestorskie dla wszystkich branż, 27) Przedmiary robót w układzie kosztorysowym dla wszystkich branż, 28) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 29) Wszystkie wymagane uzgodnienia branżowe, 30) Charakterystyki i świadectwa energetycznego, 31) Inne opracowania projektowe niezbędne do zrealizowania inwestycji zgodnie z założeniami. Każdą dokumentację techniczną wraz ze spisem zawartości należy dostarczyć w następujących ilościach egzemplarzy: 1. Dokumentację projektową należy opracować w III częściach: 1) część I - materiały do wystąpienia o uzyskanie decyzji środowiskowej oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego w formie papierowej (3 egz.) i formie elektronicznej (pliki PDF - 3 płyty CD) 2) część II - projekty budowlane w formie papierowej (6 egz.) i formie elektronicznej (pliki PDF - 3 płyty CD) niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, 3) część III - projekty wykonawcze w formie papierowej (5 egz.) i formie elektronicznej (pliki PDF - 3 płyty CD), 2. kosztorysy inwestorskie w formie papierowej (2 egz.) i formie elektronicznej (pliki PDF - 2 płyty CD), 3. przedmiary robót w formie papierowej (7 egz.) i formie elektronicznej (pliki PDF - 3 płyty CD), 4. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż w formie papierowej (7 egz.) i formie elektronicznej (pliki PDF - 3 płyty CD), 3. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z założeniami programowymi oraz obowiązującymi przepisami, w szczególności: a) Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U z dnia 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm), b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz.1133 z późn. zm.), c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.), d) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.06.2003r. (Dz. U. Nr 121) w sprawie: - uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (poz. 1137), - przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (poz. 1139). e) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r. W sprawie ochrony przeciwpożarowej budynku , innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80 poz. 563) f) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.), g) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130 poz.1389), h) Dyrektywą 2002/91/WE Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 16 grudnia 2002r. w sprawie charakterystyki energetycznej budynków wraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06 listopada 2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2008r. Nr 201 poz. 1240) oraz innych uwarunkowań prawnych regulujących projektowanie i realizację inwestycji budowlanych. Wykonawca winien dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy 3) Zestawienie kosztów prac projektowych - załącznik 1a do SIWZ 4) Wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania i przekazania dokumentacji - załącznik nr 1b do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w tym: - przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub Inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp; - odmowa wydania przez organy administracji lub Inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; - zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. II. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy nie inne niż spełniające warunki określone w SIWZ, według polityki kadrowej Wykonawcy; zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy (dla skutecznej zmiany niezbędna jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); 2) zmiana umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniem SIWZ, 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty lub Zamawiającego inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji; Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez wykoanawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustwy pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak