Piła: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy pt. Przebudowa budynku po byłej jednostce wojskowej przy ul. Poligonowej z przeznaczeniem na noclegownię
Numer ogłoszenia: 222946 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy pt. Przebudowa budynku po byłej jednostce wojskowej przy ul. Poligonowej z przeznaczeniem na noclegownię.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy pt. Przebudowa budynku po byłej jednostce wojskowej przy ul. Poligonowej z przeznaczeniem na noclegownię Zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi: 1) roboty zewnętrzne bez cokołu i podestu, 2) roboty rozbiórkowe wewnętrzne 3) roboty budowlane wewnętrzne 4) podest parteru 5) demontaż i montaż instalacji elektrycznej 6) instalacja odgromowa 7) roboty sanitarne, 8) instalacja c.o. Roboty budowlane określa projekt budowlany oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Koszt robót budowlanych wg kosztorysu inwestorskiego wynosi 164 996,57 zł brutto. Za wykonanie w/w robót ustalono wynagrodzenie kosztorysowe. Zakres obowiązków i czynności dla Inspektora nadzoru: 1) nadzór nad wykonaniem robót 2) uczestnictwo w odbiorach częściowych robót oraz w odbiorze końcowym robót i całej inwestycji 3) prowadzenie i uczestnictwo w naradach technicznych, przygotowanie protokołów z tych narad 4) współpraca z projektantami 5) sprawdzanie i zatwierdzanie protokołów zaawansowania robót 6) sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych, zamiennych, dodatkowych 7) rozliczenie wykonanej inwestycji w części stanowiącej przedmiot zamówienia 8) współpraca z pozostałymi inspektorami nadzoru robót branżowych ( sanitarnych i elektrycznych) 9) koordynacja pracy inspektorów 10) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją budowy 11) informowanie Zamawiającego o ewentualnych nieprawidłowościach i zagrożeniach 12) sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej 13) kontrola postępu prac na budowie oraz ich zgodność z harmonogramem 14) wykonanie i przekazanie zamawiającemu końcowego sprawozdania ze zrealizowanego zadania wraz z dokumentacją fotograficzną 15) niewymienione czynności, wynikające z przepisów Prawa budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla przedmiotowej budowy. Decyzje Inspektora nadzoru, dotyczące zmiany przedmiotu umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych a Zamawiającym, zawieszenia wykonania robót wymagają zatwierdzenia Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej dwie usługi, polegające na nadzorze inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę budynku. Wskazane roboty winny być zakończone i rozliczone, to znaczy doprowadzone do świadectwa przejęcia lub odbioru końcowego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca określi w ofercie samodzielne pełnienie obowiązków określonych niniejszym przedmiotem zamówienia lub przedstawi kandydatów współpracujących z nim w zakresie robót, energetycznych i sanitarnych. Każda z kandydatur musi spełniać wymagania Zamawiającego, przy czym dopuszcza się możliwość łączenia przez jedną osobę tylko dwóch funkcji : 1. Inspektor nadzoru robót budowlanych - uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej 2. Inspektor nadzoru branży elektrycznej - uprawnienia budowlane w danej branży 3. Inspektor nadzoru branży sanitarnej - uprawnienia budowlane w danej branży
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 2, 4) SIWZ. 3) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inspektora nadzoru w przypadku gdy ulegną zmianie terminy realizacji zadania spowodowane warunkami atmosferycznymi lub nieprzewidzianymi warunkami realizacji określonymi w umowie spisanej pomiędzy Wykonawcą robót a Zamawiającym. zmianę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy na inne ale spełniające warunki określone w niniejszym załączniku. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy ale konieczne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak