Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 132255 - 2012 data 18.06.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, fax. 067 2123566.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
- W ogłoszeniu jest: termin realizacji 31/12/2013.
- W ogłoszeniu powinno być: termin realizacji - 24 miesiące.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.2.2.
- W ogłoszeniu jest: najniższa cena.
- W ogłoszeniu powinno być: 1) cena 50%
2) wysokość świadczeń - 35%
3) klauzule fakultatywne - 15%.
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.3.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Zmiana umowy polegać może na:
1) zmianie liczby osób ubezpieczonych w trakcie trwania umowy ubezpieczenia;
2) korzystnych dla Zamawiającego zmianach zakresu ubezpieczenia wynikających ze zmian ogólnych warunków ubezpieczenia Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy i za zgodą osób ubezpieczonych,
3) zmianie warunków umowy ubezpieczenia wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa..