Piła: Modernizacja południowej części obwodnicy śródmiejskiej na odcinku od ul. Podgórnej do ul. Kwiatowej z przebudową skrzyżowania z ul. Towarową i Pomorską - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na rozbiórkę budynku przy ul. Zygmunta Starego.
Numer ogłoszenia: 194612 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja południowej części obwodnicy śródmiejskiej na odcinku od ul. Podgórnej do ul. Kwiatowej z przebudową skrzyżowania z ul. Towarową i Pomorską - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na rozbiórkę budynku przy ul. Zygmunta Starego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na rozbiórkę budynku przy ul. Zygmunta Starego Budynek wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony, bez poddasza uzytkowego o powierzchni zabudowy 71,00 m2 i kubaturze 238 m3. W ramach powyższego zadania do projektanta należy także, w szczególności: 1) uzyskanie oraz pzekazanie Zamawiającemu 1 egz. wypisów z rejestru gruntów z których wynikać będzie własność działek na których prowadzone będą roboty, 2) dokonanie wizji lokalnej, 3) uzyskanie wszelkich wymaganych warunków technicznych oraz uzgodnień branżowych na odłączenie mediów, 4) rozwiązanie projektowe odłączenia mediów oraz dokonanie uzgodnień z gestorami i właścicielami mediów, 5) bieżące informowanie Zamawiającego o postępach prac, zaistniałych problemach oraz w razie potrzeby dokonywania stosownych uzgodnień i weryfikacji, 6) wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji. Wtrakcie procedury przetargowej na wybór wykonawcy robót projektant zobowiązany jest dostarczyć odpowiedź na zgłoszone pytanie w czasie 3 dni od terminu zgłoszenia. W czasie wykonywania robót projektant zobowiązany jest do przygotowania odpowiedzi na zgłoszone problemy techniczne w terminie 7 dni od daty zgłoszenia problemu., 7) uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych, 8) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych lub dokonanie stosownych, wymaganych prawem zgłoszeń. Dokumentacja techniczno-kosztorysowa winna być opracowana w szczególności zgodnie z: 1. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póxniejszymi zmianami), 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. W sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Z 2003 r. Nr 120, poz. 1133), 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. W sprawie okreslenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestoskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okreslonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U.z 2004 r. Nr 130, poz. 1389), 4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. W sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, 5. innymi obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami związanymi z ochrona środowiska itd. Dokumentację techniczną wraz ze spisem zawartości należy dostarczyć w następujących ilościach egzemplarzy: 1. projekt budowlano-wykonawczy rozbiórki - 6 egz. 2. przedmiar robót      - 2 egz. 3. Kosztorys nakładczy - 2 egz. 4. kosztorys inwestorski - 2 egz. 5. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. 6. całość dokumentacji w wersji elektronicznej na płytach CD - 2 komplety. Jeden komplet to trzy nośniki elektroniczne: jeden nośnik winien zawierać SST oraz przedmiary i kosztorysy ofertowe, drugi nośnik winien zawierać przedmiary i kosztorysy inwestorskie, trzeci nośnik winien zawierać dokumentację techniczną (część rysunkowa i opisowa) wraz z warunkami technicznymi i uzgodnieniami. Całość dokumentacji na nośnikach elektronicznych winna być zapisana w powszechnie znanych programach m.in. graficznych, skompensowana do możliwie najmniejszych rozmiarów pojemnościowych. Wszystko to, co zawarte jest w części papierowej winno znajdować się w wersji elektronicznej. Wykonawca winien dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w tym: - przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub Inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp; - odmowa wydania przez organy administracji lub Inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; - zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. II. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy nie inne niż spełniające warunki określone w SIWZ, według polityki kadrowej Wykonawcy; zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy (dla skutecznej zmiany niezbędna jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); 2) zmiana umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniem SIWZ, 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty lub Zamawiającego inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji; Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez wykoanawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustwy pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak