Piła: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na zadaniu: Boisko przy Zespole Szkół nr 2 przy ul Dąbrowskiego - bieżnia, rzutnia do pchnięcia kulą, skocznia do skoku w dal, elementy zagospodarowania terenu
Numer ogłoszenia: 194384 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115815 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na zadaniu: Boisko przy Zespole Szkół nr 2 przy ul Dąbrowskiego - bieżnia, rzutnia do pchnięcia kulą, skocznia do skoku w dal, elementy zagospodarowania terenu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy - do obowiązków inspektora nadzoru należy: nadzór nad wykonaniem robót, uczestnictwo w odbiorach częściowych robót oraz w odbiorze końcowym robót i całej inwestycji, prowadzenie i uczestnictwo w naradach technicznych, przygotowanie protokołów z tych narad, współpraca z projektantami, sprawdzanie i zatwierdzanie protokołów zaawansowania robót, sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych, zamiennych, dodatkowych, rozliczenie wykonanej inwestycji w części stanowiącej przedmiot zamówienia, współpraca z pozostałymi inspektorami nadzoru robót branżowych ( sanitarnych i elektrycznych), koordynacja pracy inspektorów, wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją budowy, informowanie Zamawiającego o ewentualnych nieprawidłowościach i zagrożeniach, sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej, kontrola postępu prac na budowie oraz ich zgodność z harmonogramem, wykonanie i przekazanie zamawiającemu końcowego sprawozdania ze zrealizowanego zadania wraz z dokumentacją fotograficzną , niewymienione czyimości, wynikające z przepisów Prawa budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla przedmiotowej budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ