Piła: Przeprowadzenie okresowej kontroli 5 - letniej i rocznej polegajacą na sprawdzeniu stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się na terenach placówek oświatowych Gminy Piła
Numer ogłoszenia: 181486 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie okresowej kontroli 5 - letniej i rocznej polegajacą na sprawdzeniu stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się na terenach placówek oświatowych Gminy Piła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. Nr 89, poz. 414 ze zm. zwana dalej Prawo budowlane) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, przepisów szczegółowych i obowiązujacych norm technicznych należy wykonać okresową kontrolę 5 letnią polegajacą na sprawdzeniu stanu technicznnego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, estetyki obiektów budowlanych oraz ich otoczenia, znajdujących się na terenach następujących placówkach oświatowych Gminy Piła: 1. Publiczne Przedszkole nr 1 ul. Witaszka 4, 2. Publiczne Przedszkole nr 2 ul. Roosevelta 38 A, 3. Publiczne Przedszkole nr 3 ul. W. Pola 16, 4. Publiczne Przedszkole nr 4 ul. Kusocińskiego 4, 5. Publiczne Przedszkole nr 5 ul. Konopnickiej 7, 6. Publiczne Przedszkole nr 6 ul. Żeleńskiego 15, 7. Publiczne Przedszkole nr 7 im. Pszczółki Mai ul. Wincentego Witosa 22 A, 8. Publiczne Przedszkole nr 8 ul. Boh. Stalingradu 23, 9. Publiczne Przedszkole nr 11 ul. J. Bosko 2, 10. Publiczne Przedszkole nr 12 ul. Reja 11, 11. Publiczne Przedszkole nr 13 ul. Kraszewskiego 2, 12. Publiczne Przedszkole nr 14 im. Wróbelka Elemelka ul Jana Brzechwy 10, 13. Publiczne Przedszkole nr 15 ul. Grabowa 20, 14. Publiczne Przedszkole nr 16 al. Powstańców Wlkp. 86A, 15. Publiczne Przedszkole nr 17 im. Krasnala Hałabały ul. Śniadeckich 3 A, 16. Publiczne Przedszkole nr 18 im. Kubusia Puchatka ul. Trentowskiego 3, 17. Publiczne Przedszkole nr 19 im. Misia Uszatka ul. Kr. Jadwigi 20, 18. Żłobek Nr 1 ul. Grabowa 7, 19. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Stanisława Staszica ul. Buczka 11 20. Szkoła Podstawowa nr 4 im. Mikołaja Kopernika ul.Grabowa 18, 21. Szkoła Podstawowa nr 5 im. Dzieci Polskich al. Niepodległości 18, 22. Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza al.W. Polskiego 45 23. Zespół Szkół nr 1 im. Jana Brzechwy ul. Brzozowa 4, Termin realizacji dla ww 23 placówek nie później niż do 30 listopada 2012 r. 1.2. Wykonawca w pierwszej kolejności zobowiazany jest wykonać okresową kontrolę o której mowa w pkt 1.1 w niżej wymienionych obiektach o powierzchni zabudowy przekraczającej 2.000,00 m2 dla których kontrola powinna być wykonana co najmniej dwa razy w roku, w terminach i zakresie zgodnym z art.62 ust.1 pkt 1 lit. a i b Prawa budowlanego (przegląd roczny ). 1. Gimnazjum nr 4 im. I.J.Paderewskiego ul. Kujawska 18, 2. Gimnazjum nr 5 im. Tadeusz Kościuszki ul. Bydgoska 23, 3. Zespół Szkół nr 2 im. Królowej Jadwigi ul. Kr. Jadwigi 2, 4. Zespół Szkół nr 3 im. Lotników Polskich ul. Żeromskiego 41, 5. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Olimpijczyków Polskich ul. Roosevelta 12, 6. Szkoła Podstawowa nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Lelewela 140, Termin realizacji : - przegląd wiosenny do 30 czerwca 2012 r. - przegląd jesienny należy przeprowadzić w miesiącach październik - listopad 2012 r. jednak nie poźniej niż do 30 listopada 2012 r. 1.3. Wykonawca dokonujący kontrolę obiektów wymienonych w pkt. 1.2. jest obowiązany bezzwłocznie pisemnie zawiadomić właściwy organ o przeprowadzonej kontroli zgodnie art 62 ust. 1 pkt 3 Prawa budowlanego a potwierdzenie zawiadomienia dostarczyć Zamaiającemu. Wykonawca powiadomi zarządcę placówki oświatowej o terminie przeprowadzenia przeglądu nie później niż 2 dni przed jego dokonaniem. Wykonawca ma prawo wystawić trzy faktury: pierwszą po wykonaniu przeglądu rocznego (wiosennego) w 6 budynkach wymienionych w pkt 1.2 przedmiotu zamówienia drugą po wykonaniu okresowej kontroli w obiektach dla których przeprowadza się jedną kontrolę raz na 5 lat w placówkach wymienionych w pkt 1.1 przedmiotu zamówienia trzecią fakturę po wykonaniu przeglądu rocznego (jesiennego) w 6 budynkach wymienionych w pkt 1.2 przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak