Piła: ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSPORTOWEJ - PRZEWÓZ DZIECI PRZEDSZKOLNYCH NA WYCIECZKI NA TRASIE OK. 70 KM (WYJAZD-PRZYJAZD)
Numer ogłoszenia: 119667 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSPORTOWEJ - PRZEWÓZ DZIECI PRZEDSZKOLNYCH NA WYCIECZKI NA TRASIE OK. 70 KM (WYJAZD-PRZYJAZD).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz dzieci przedszkolnych na wycieczki na trasie około 70 km (wyjazd - przyjazd): 1) czas trwania wycieczki - 7 godz., 2) całkowita ilość przewozów - 31, 3) planowane okresy trwania przewozów: - do końca czerwca 2012 r. - nie mniej niż 10 przewozów, - wrzesień-październik 2012 r. - pozostała ilość przewozów. Do świadczenia usługi wymagane jest posiadanie licencji w zakresie krajowego transportu drogowego osób. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r., Nr 125, poz.874 z późn. zm.). Wykonawca musi zapewnić bezpieczny przewóz oraz ubezpieczyć pojazd i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem taboru transportowego składającego się z autobusu o liczbie miejsc siedzących dla około 30 osób wraz z kierowcą. Autobus winien być wyposażony: - pasy bezpieczeństwa, - stoliki z regulacją wysokości ( 1 stolik dla 4 - ro dzieci), - podsufitowe półki na podręczny bagaż, - zestaw szafek, - toaletę dla dzieci z bieżącą wodą, - w czasie postoju autobus winien spełniać rolę miejsca zabaw, animacji dla dzieci. Warunki płatności 1. Wykonawca wystawi trzy faktury: - pierwszą po wykonaniu przewozu w czerwcu 2012 r., - drugą po wykonaniu przewozów we wrześniu 2012 r., - trzecią po wykonaniu przewozów w październiku 2012 r. 2. Podstawą do wystawienia faktury będą pisemne potwierdzenia odbycia przejazdów podpisane przez dyrektorów placówek oświatowych, których przejazd dotyczył..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 2, 4) SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie