Piła: Centrum Strzelectwa Sportowego Tarcza - ogrodzenie Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
Numer ogłoszenia: 173376 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum Strzelectwa Sportowego Tarcza - ogrodzenie Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Zakres projektu budowlano - wykonawczego: a) projekt architektoniczno - konstrukcyjny (w oparciu o wytyczne wg załącznika nr 1 ) b) inwentaryzacja istniejącego ogrodzenia od strony ulicy (przeznaczonego do rozbiórki) od strony zajazdu Tarcza do którego należy się nawiązać c) inwentaryzacja istniejących drzew, krzewów do wycinki i lub przesadzenia wraz z zestawieniami i oznakowaniem (zgodnie ze stosownymi przepisami) d) wymagane przepisami uzgodnienia W ramach powyższego zadania do projektanta należy także, w szczególności: a) uzyskanie oraz przekazanie Zamawiającemu 1 egz. mapy do celów opiniodawczych obejmującej działkę nr 51/4 b) nawiązać się projektowo do istniejącego ogrodzenia od strony zajazdu TARCZA oraz zaprojektowanego zjazdu od strony ulicy AL. Powst. Wikp. c) wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji d) uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych i) uwzględnienie w projekcie wszelkich niezbędnych kwestii związanych z ochroną środowiska j) przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania przez zamawiającego zgody na wycinkę drzew k) zachowanie ciągłości ciągów komunikacyjnych Przed rozpoczęciem prac projektowych Zamawiający przekaże : a) 1 egz. aktualnej mapy własnościowej terenu wraz z wypisem z rejestru gruntów dla działki 51/4 b) wypis i wyrys z aktualnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Piły w zakresie niezbędnym do realizacji dokumentacji Ponadto projektant powinien uwzględni następujące uwagi a) opracowując trasę ogrodzenia należy uwzględnić plan sytuacyjny stanowiący zał nr 1 z następującymi zmianami ogrodzenie typu A - systemowe wys 1,8 m ogrodzenie typu B - wys 1,8m siatka na słupkach stalowych z drutem kolczastym ogrodzenie typu C - nie dotyczy b) opracowując trasę ogrodzenia należy dokonywać modyfikacji tak aby ilość drzew do wycinki była jak najmniejsza c) projekt w fazie koncepcji uzgodnić z zamawiającym Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca winien dokonać szczegółowej inwentaryzacji stanu istniejącego oraz dostosować w niezbędny i najbardziej racjonalny sposób stan projektowany do istniejącego. Dokumentacja techniczno-kosztorysowa winna być opracowana w szczególności zgodnie z: 1. ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 201 Or. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 Nr 120, poz.1133) 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 Nr 130, poz. 1389) 4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego 5. innymi obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami związanymi z ochroną środowiska itd. Dokumentację techniczną należy dostarczyć wraz ze spisem zawartości w następujących ilościach egzemplarzy: Projekt budowlano - wykonawczy - 6 egz. Przedmiar robót - 2 egz. Kosztorys nakładczy - 2 egz. Kosztorys inwestorski - 2 egz. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz. Całość dokumentacji w wersji elektronicznej na płytach CD - 2 komplety Na oddzielnych opisanych nośnikach należy dostarczyć część projektową (tekstowo - rysunkową , specyfikacje techniczne), oraz część kosztorysową. Wykonawca winien dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia przeznaczenia jakiemu ma służyć..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie prac: 1.  ewentualna zmiana może dotyczyc terminu zakończenia przedmiotu umowy spowodowanego wystąpieniem niżej wymienionych okoliczności: a) przekroczenie przez organy administracji publicznej terminów załatwienia spraw określonych w przepisach powszechnie obowiązujących, a majacych bezpośredni wpływ na termin zakończenia przedmiotu umowy, b) przekroczenie przez inne podmioty terminów załatwienia spraw, uznawanych w stosunkach danego rodzaju za powszechnie przyjęte, a majacych bezpośredni wpływ na termin zakończenia przedmiotu umowy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar udowodnienia, że okoliczności określone w pkt 1 podpunkt a) i b) nie wynikają z czynności zawinionych przez Wykonawcę lub zaniechania przez niego czynności do których był zobowiązany. 2.  zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:  a)    wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b)    zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w tym: przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub Inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp; odmowa wydania przez organy administracji lub Inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na tennin wykonania przedmiotu umowy. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 3.  zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy nie inne niż spełniające warunki określone w SIWZ, według polityki kadrowej Wykonawcy; zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy (dla skutecznej zmiany niezbędna jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); 4.   rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez wykoanawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustwy pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak