Piła: DOSTAWA, MONTAŻ URZĄDZEŃ, URUCHOMIENIE I STROJENIE SYSTEMU NAGŁOŚNIENIA W:
A) PILSKIM DOMU KULTURY
B) MIEJSKIM OŚRODKU SPORTU I REKREACJI W PILE
Numer ogłoszenia: 108335 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88065 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, MONTAŻ URZĄDZEŃ, URUCHOMIENIE I STROJENIE SYSTEMU NAGŁOŚNIENIA W: A) PILSKIM DOMU KULTURY B) MIEJSKIM OŚRODKU SPORTU I REKREACJI W PILE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w: a) Pilskim Domu Kultury b) Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Pile. Opis przedmiotu zamówienia: Cześć a) - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia Sali Widowiskowej Pilskiego Domu Kultury zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz przeszkolenie obsługi technicznej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, pomiaru Sali z natury, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykonać symulację elektroakustyczną dla nagłośnienia frontowego widowni w programie EASE 4.3.8 lub nowszym i dostarczyć ją wraz z ofertą w formie drukowanej i elektronicznej (plik ppj.) w celu potwierdzenia, że proponowana przez niego aparatura spełnia założenia jak w projekcie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach stanowiących załączniki od nr 6 do nr 9, które są integralną częścią niniejszego SIWZ. Termin: 90 dni od dnia od dnia podpisania umowy. Część b) - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia Hali Sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pile zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz przeszkolenie obsługi technicznej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, pomiaru Hali z natury, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykonać symulację elektroakustyczną dla nagłośnienia trybun hali sportowej w programie EASE 4.3.8 lub nowszym i dostarczyć ją wraz z ofertą w formie drukowanej i elektronicznej (plik ppj.) w celu potwierdzenia, że proponowana przez niego aparatura spełnia założenia jak w projekcie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach stanowiących załączniki od nr 10 do nr 12, które są integralną częścią niniejszego SIWZ. Termin: do 16.07.2012 r. WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ NA CAŁOŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W ramach robót budowlanych po stronie Wykonawcy poza pracami opisanymi w przedmiarach robót jest między innymi: wykonanie zamocowania wszystkich urządzeń, wykonanie przewiertów, wyciągnięcie przewodów, przepusty, maskowania, zabezpieczenie przed uszkodzeniem, uporządkowanie placu budowy oraz wszystkie inne czynności niezbędne dla prawidłowego i kompletnego wykonania zamówienia. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostaw oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego wyposażenia. Oferta musi zawierać kompletne zestawy aparatury elektroakustycznej, o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych jak sprzęt wskazany przez Zamawiającego w projektach wykonawczych systemów nagłośnienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach i funkcjach jak sprzęt wskazany przez Zamawiającego w projektach wykonawczych system nagłośnienia, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację oferowanych urządzeń w postaci kart katalogowych, sporządzonych w języku polskim zawierających wszystkie wyspecyfikowane parametry i funkcje oraz tabele porównawcze, z których w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, że oferowane produkty są o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i funkcjonalnych w porównaniu do produktów określonych przez Zamawiającego w Dokumentacjach Projektowych i Specyfikacjach Technicznych. Ocena spełnienia wymagań technicznych, jakościowych i funkcjonalnych zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o tabele porównawcze i karty katalogowe producenta oferowanych urządzeń. Zamawiający informuje, że jeśli w opisie przedmiotu zamówienia wymienione są znaki towarowe urządzeń lub oprogramowania, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry i funkcje określone przez producenta wymienionych urządzeń i programów. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia sporządzone w języku polskim karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, atesty, aprobaty techniczne, itp. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimalnej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia z ograniczoną odpowiedzialnością wynikającą z dokumentów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji i rękojmi. Maksymalny termin reakcji serwisowych (gwarancyjnych) wynosi 48 godzin przez okres 24 miesięcy. Warunki płatności 1. Płatnikiem faktur będą poszczególne jednostki. 2. Płatność nastąpi po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia, w oparciu o bezusterkowy podpisany przez przedstawiciela poszczególnej jednostki i Wykonawcę protokół odbioru końcowego. Termin realizacji zamówienia: a) Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w Pilskim Domu Kultury - 90 dni od dnia od dnia podpisania umowy. b) Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji - do 16.07.2012 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6, 32.34.24.12-3, 32.34.30.00-9, 32.35.10.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 313008,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 366114,91
Oferta z najniższą ceną: 366114,91 / Oferta z najwyższą ceną: 368357,94
Waluta: PLN.