Piła: Ścieżki rowerowe w mieście Pile - dostawa i montaż stojaków rowerowych.
Numer ogłoszenia: 99081 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ścieżki rowerowe w mieście Pile - dostawa i montaż stojaków rowerowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) dostawę 22 szt. stojaków rowerowych (14 szt. stojaków 5-stanowiskowych, 7 szt. stojaków 3-stanowiskowych oraz 1 szt. stojaka 2-stanowiskowego). b) mocowanie stojaków do podłoża poprzez zabetonowanie, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Stojaki muszą spełniać następujące wymagania: a) typ: stojak rurkowy jednostronny wielostanowiskowy, umożliwiający przypięcie ramy roweru - rysunek poglądowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ b) stan: fabrycznie nowe c) materiał: stal kwasoodporna d) powierzchnia: szlif e) tabliczka z blachy kwasoodpornej o wymiarach 200x160cm, grubość 1,5 mm mocowana do każdego stojaka wzdłuż dłuższego boku - razem 22 szt.; na tabliczce wycięte laserowo: napis Kocham rower i logo Piła 500 (wzór logo do pobrania u Zamawiającego) f) sposób montażu: przytwierdzenie na stałe do podłoża poprzez zabetonowanie. Lokalizacje do montażu stojaków zostaną przekazane przez Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy z Wykonawcą. Przy stojakach montowanych w pasach drogowych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pozytywną opinię zarządzającego ruchem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.11.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy powstałego w przypadku, gdy: a) w okresie realizacji przedmiotu wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne (np. ciągłe, intensywne opady deszczu) powodujące wstrzymanie prac przez okresie co najmniej 7 dni roboczych następujących po sobie; wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych musi zostać stwierdzone zaświadczeniem najbliżej stacji meteorologicznej; b) nastąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów i elementów instalacji podziemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie