Piła: Ulica Kossaka w Pile na odcinku od ul. Kusocińskiego do Al. Powstańców Wlkp. - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
Numer ogłoszenia: 98683 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ulica Kossaka w Pile na odcinku od ul. Kusocińskiego do Al. Powstańców Wlkp. - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na ul. Kossaka na odcinku od ul. Kusocińskiego do Al. Powstańców Wlkp. (jezdnia, krawężniki, chodniki, miejsca postojowe, ścieżka rowerowa, zjazdy, odwodnienie, oświetlenie, zieleń itd). wraz z projektem skrzyżowania ul. Kossaka/ ul. Roosevelta/ al.Powstańców Wlkp. oraz skrzyżowania z ul. Kusocińskiego i Głuchowską. Na zakres opracowania składa się: a) projekt drogowy (między innymi: jezdnia, chodniki, miejsca postojowe, krawężniki, ścieżka rowerowa, zjazdy itp) raz z projektem skrzyżowania ul. Kossaka/ ul. Roosevelta/ al.Powstańców Wlkp. oraz skrzyżowania z ul. Kusocińskiego i Głuchowską. Uwaga: Skrzyżowania ul. Kossaka z istniejącymi drogami na przedmiotowym odcinku należy uzgodnić z zarządcami tych dróg b) projekt organizacji ruchu docelowy, c) projekt organizacji ruchu na czas budowy (uzgodniony z zarządcami dróg) d) projekt oświetlenia drogowego, e) projekt odwodnienia f) projekty usunięcia wszelkich kolizji, ewentualnie przebudowy uzbrojenia podziemnego, zgodnie z warunkami gestorów sieci, g) projekt zieleni wraz z inwentaryzacją istniejącej zieleni oraz zestawieniem i oznakowaniem zgodnie ze stosownymi pzepisami drzew, krzewów do wycinki i/lub przesadzenia h) dokumentacja geotechniczna W ramach powyższego zadania do projektanta należy także, w szczególności: 1) uzyskanie aktualnego podkładu geodezyjnego do celów projektowych, 2) uzyskanie oraz przekazanie zamawiającemu 1 egz aktualnej mapy własnościowej terenu wraz z wypisem z rejestru gruntów, 3) uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 4) nawiązanie się projektowo do istniejących ulic, 5) uzyskanie wszelkich wymaganych warunków technicznych oraz uzyskanie do projektu wszelkich uzgodnień branżowych od gestorów uzbrojenia podziemnego, 6) uzyskanie protokołu ZUD; 7) wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji, 8) uwzględnienie w projekcie wszelkich niezbędnych kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych, 9) uwzględnienie w projekcie wszelkich niezbędnych kwestii związanych z ochrona środowiska, 10) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych w tym pozwolenia na budowę, 11) skoordynowanie rozwiązań z opracowywanym w ul. Kossaka przez Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Pile projektem sieci kanalizacji deszczowej fi 1200 mm. Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca winien dokonać szczegółowej inwentaryzacji stanu istniejącego oraz dostosować w niezbędny i najbardziej racjonalny sposób stan projektowany do istniejącego. W pierszej kolejności Projektant winien przygotować oraz uzgodnić z Zamawiającym w okresie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy - koncepcję rozwiązania projektowanego przedmiotu umowy. Zamawiający informuje , że posiada udostępnioną przez Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu uzgodnioną koncepcję przebudowy skrzyżowania al. Powstańców Wlkp. z ul. Kossaka. Dokumentacja techniczno-kosztorysowa winna być opracowana w szczególności zgodnie z: 1. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póxniejszymi zmianami), 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. W sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Z 2003 r. Nr 120, poz. 1133), 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. W sprawie okreslenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestoskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okreslonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U.z 2004 r. Nr 130, poz. 1389), 4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. W sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, 5. innymi obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami związanymi z ochrona środowiska itd. Każdą dokumentację techniczną wraz ze spisem zawartości należy dostarczyć w następujących ilościach egzemplarzy: 1. projekt budowlano-wykonawczy w rozbiciu na branże - po 6 egz. Oraz w rozbiciu na: a) skrzyżowanie ul. Kossaka/ ul. Roosevelta/ al. Powstańców Wlkp. b) ulicę Kossaka wraz ze skrzyżowaniem z ul. Kusocińskiego i Głuchowską 2. przedmiar robót      - 2 egz. 3. Kosztorys nakładczy - 2 egz. 4. kosztorys inwestorski - 2 egz. Częśc kosztorysowa powinna być sporządzona również w rozbiciu na: a) skrzyżowanie ul. Kossaka/ ul. Roosevelta/ al. Powstańców Wlkp. b) ulicę Kossaka wraz ze skrzyżowaniem z ul. Kusocińskiego i Głuchowską 5. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. 6. całość dokumentacji w wersji elektronicznej na płytach CD - 2 komplety. Jeden komplet to trzy nośniki elektroniczne: jeden nośnik winien zawierać SST oraz przedmiary i kosztorysy ofertowe, drugi nośnik winien zawierać przedmiary i kosztorysy inwestorskie, trzeci nośnik winien zawierać dokumentację techniczną (część rysunkowa i opisowa) wraz z warunkami technicznymi i uzgodnieniami. Całość dokumentacji na nośnikach elektronicznych winna być zapisana w powszechnie znanych programach m.in. graficznych, skompensowana do możliwie najmniejszych rozmiarów pojemnościowych. Wszystko to, co zawarte jest w części papierowej winno znajdować się w wersji elektronicznej. Wykonawca winien dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian I. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w tym: - przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub Inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp; - odmowa wydania przez organy administracji lub Inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; - zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. II. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy nie inne niż spełniające warunki określone w SIWZ, według polityki kadrowej Wykonawcy; zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy (dla skutecznej zmiany niezbędna jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); 2) zmiana umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniem SIWZ, 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty lub Zamawiającego inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji; Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez wykonawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustawy pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie