Piła: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pt.: Składowisko odpadów komunalnych w miejscowości Kłoda - wykonanie uszczelnienia wokół sektora nr I sztuczną barierą geologiczną
Numer ogłoszenia: 91437 - 2012; data zamieszczenia: 23.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73237 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pt.: Składowisko odpadów komunalnych w miejscowości Kłoda - wykonanie uszczelnienia wokół sektora nr I sztuczną barierą geologiczną.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na zadaniu Składowisko odpadów komunalnych w miejscowości Kłoda - wykonanie uszczelnienia wokół sektora nr I sztuczną barierą geologiczną. Zakres obowiązków i czynności dla Inspektora nadzoru: 1. Nadzór nad wykonywaniem robót. 2. Uczestnictwo w odbiorach częściowych robót oraz w odbiorze końcowym inwestycji. 3. Prowadzenie i uczestnictwo w naradach technicznych,przygotowanie protokołów z tych narad. 4. Współpraca z projektantem. 5. Sprawdzenie i zatwierdzenie protokołów zaawansowania robót. 6. Sprawdzenie i zatwierdzenie kosztorysów powykonawczych, zamiennych, dodatkowych. 7. Rozliczenie wykonanej inwestycji w części stanowiącej przedmiot zamówienia. 8. Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją budowy. 9. Informowanie Zamawiającego o ewentualnych nieprawidłowościach i zagrożeniach. 10.Sporządzanie pisemnych sprawozdań miesięcznych o postępie rzeczowo-finansowym robót budowlanych składanych do 5-tego dnia roboczego następnego miesiąca wraz z dokumentacją zdjęciową i raportem o wizytach na budowie inspektora nadzoru. 11. Sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej. 12. Uczestnictwo w czynnościach związanych z inspekcjami gwarancyjnymi, odbiorowymi oraz innymi, mogącymi powstać w okresie udzielonej przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji na roboty tj. 36 miesięcy. Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca powinien zapoznać się z obiektem, dokumentacją techniczną oraz innymi materiałami posiadanymi przez Zamawiającego. Z projektem budowlanym wraz z częścią kosztorysową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót można zapoznać się na stronie internetowej: BIP Piła - Zamówienia Publiczne - Gmina Piła - Nr zamówienia 35-ZP-2012 (www.bip.um.pila.pl) 2. Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Warunki płatności: Zamawiający dopuszcza rozliczenie usługi na podstawie częściowych faktur. Wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie w wysokości: wynagrodzenie umowne podzielone przez ilość miesięcy trwania umowy podstawowej, po złożeniu raportu i podpisaniu comiesięcznego protokołu odbioru usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ