Piła: Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w:
a) Pilskim Domu Kultury
b) Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Pile
Numer ogłoszenia: 88065 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w: a) Pilskim Domu Kultury b) Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w: a) Pilskim Domu Kultury b) Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Pile. Opis przedmiotu zamówienia: Cześć a) - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia Sali Widowiskowej Pilskiego Domu Kultury zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz przeszkolenie obsługi technicznej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, pomiaru Sali z natury, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykonać symulację elektroakustyczną dla nagłośnienia frontowego widowni w programie EASE 4.3.8 lub nowszym i dostarczyć ją wraz z ofertą w formie drukowanej i elektronicznej (plik ppj.) w celu potwierdzenia, że proponowana przez niego aparatura spełnia założenia jak w projekcie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach stanowiących załączniki od nr 6 do nr 9, które są integralną częścią niniejszego SIWZ. Termin: 90 dni od dnia od dnia podpisania umowy. Część b) - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia Hali Sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pile zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz przeszkolenie obsługi technicznej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, pomiaru Hali z natury, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykonać symulację elektroakustyczną dla nagłośnienia trybun hali sportowej w programie EASE 4.3.8 lub nowszym i dostarczyć ją wraz z ofertą w formie drukowanej i elektronicznej (plik ppj.) w celu potwierdzenia, że proponowana przez niego aparatura spełnia założenia jak w projekcie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach stanowiących załączniki od nr 10 do nr 12, które są integralną częścią niniejszego SIWZ. Termin: do 16.07.2012 r. WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ NA CAŁOŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W ramach robót budowlanych po stronie Wykonawcy poza pracami opisanymi w przedmiarach robót jest między innymi: wykonanie zamocowania wszystkich urządzeń, wykonanie przewiertów, wyciągnięcie przewodów, przepusty, maskowania, zabezpieczenie przed uszkodzeniem, uporządkowanie placu budowy oraz wszystkie inne czynności niezbędne dla prawidłowego i kompletnego wykonania zamówienia. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostaw oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego wyposażenia. Oferta musi zawierać kompletne zestawy aparatury elektroakustycznej, o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych jak sprzęt wskazany przez Zamawiającego w projektach wykonawczych systemów nagłośnienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach i funkcjach jak sprzęt wskazany przez Zamawiającego w projektach wykonawczych system nagłośnienia, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację oferowanych urządzeń w postaci kart katalogowych, sporządzonych w języku polskim zawierających wszystkie wyspecyfikowane parametry i funkcje oraz tabele porównawcze, z których w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, że oferowane produkty są o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i funkcjonalnych w porównaniu do produktów określonych przez Zamawiającego w Dokumentacjach Projektowych i Specyfikacjach Technicznych. Ocena spełnienia wymagań technicznych, jakościowych i funkcjonalnych zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o tabele porównawcze i karty katalogowe producenta oferowanych urządzeń. Zamawiający informuje, że jeśli w opisie przedmiotu zamówienia wymienione są znaki towarowe urządzeń lub oprogramowania, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry i funkcje określone przez producenta wymienionych urządzeń i programów. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia sporządzone w języku polskim karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, atesty, aprobaty techniczne, itp. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimalnej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia z ograniczoną odpowiedzialnością wynikającą z dokumentów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji i rękojmi. Maksymalny termin reakcji serwisowych (gwarancyjnych) wynosi 48 godzin przez okres 24 miesięcy. Warunki płatności 1. Płatnikiem faktur będą poszczególne jednostki. 2. Płatność nastąpi po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia, w oparciu o bezusterkowy podpisany przez przedstawiciela poszczególnej jednostki i Wykonawcę protokół odbioru końcowego. Termin realizacji zamówienia: a) Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w Pilskim Domu Kultury - 90 dni od dnia od dnia podpisania umowy. b) Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji - do 16.07.2012 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6, 32.34.24.12-3, 32.34.30.00-9, 32.35.10.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. dostawę sprzętu nagłośnieniowego/elektroakustycznego o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 złotych, potwierdzoną dokumentami (listy referencyjne, opinie, itp.), że usługa ta została wykonana należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 150.000,00 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy powstałego na skutek okoliczności: a) w przypadku wstrzymania realizacji zamówienia w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru lub upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia b) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a zawinionych przez Zamawiającego w szczególności w przypadku błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi instalacjami, kolizji z imprezami masowymi odbywającymi się u Płatnika.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie