Piła: Zakup samochodu na potrzeby straży miejskiej w pile
Numer ogłoszenia: 69549 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu na potrzeby straży miejskiej w pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup jednego fabrycznie nowego samochodu na potrzeby Straży Miejskiej w Pile. 1.1. Wymagania techniczne i adaptacyjne pojazdu. Lp. Wyposażenie Minimalne wymogi 1) Rodzaj nadwozia furgon 2) Ilość drzwi 5 3) Ilość miejsc (strażnicy/zatrzymani) 5 + 2 4) kolor srebrny metalik 5) lakier metalizowany 6) pojemność silnika min 1500 mm3 7) moc silnika nie mniej niż 100 KM 8) Rodzaj paliwa olej napędowy 9) Skrzynia biegów manualna pięciobiegowa + b. wsteczny 10) Układ kierowniczy wspomagany 11) Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie 12) Szyby boczne: - przednie - opuszczane i podnoszone elektrycznie - w przedziale dla zatrzymanych - bez możliwości otwierania, przyciemnione, 13) Kolumna kierownicy z regulowaną wysokością 14) Fotel kierowcy z regulowaną wysokością 15) Centralny zamek TAK 16) Pasy bezpieczeństwa Trzypunktowe, bezwładnościowe z napinaczami i regulacją wysokości 17) Wyposażenie: - Gaśnica, - linka holownicza, - trójkąt ostrzegawczy, - apteczka samochodowa, - zestaw narzędzi ( klucz do kół, wkrętak, klucz umożliwiający odłączanie klem akumulatora), - komplet dywaników gumowych z wysokimi bokami, 18) oświetlenie - Dodatkowe światło stop, - dodatkowe oświetlenie w przedziale dla zatrzymanych włączane w przedziale kierowcy, zabezpieczone przed dewastacją, - światła przeciwmgielne przednie 19) Układ hamulcowy Wspomagany z systemem zapobiegającym blokowaniu kół ABS 20) Zakres adaptacji pojazdu dla potrzeb Straży Miejskiej 1. wykonanie przegrody oddzielającej drugi rząd siedzeń od przedziału dla zatrzymanych, w górnej części przezroczystej 2. tylne drzwi dwuskrzydłowe, zabezpieczone kratą otwieraną od zewnątrz 3. wentylator wywiewno-nawiewny w części dla zatrzymanych sterowany z pulpitu kierowcy,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie