Piła: Zagospodarowanie terenu boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Pile
Numer ogłoszenia: 53211 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26703 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Pile.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zagospodarowanie terenu boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Pile - III etap. 1.1.III etap realizacji inwestycji obejmuje: a) wykonanie placu z miejscami parkingowymi - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, podbudowa z kruszywa, krawężniki betonowe, b) wykonanie drogi dojazdowej - nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej, podbudowa z kruszywa, krawężniki betonowe, c) wykonanie chodników - nawierzchnia - kostka betonowa gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, obrzeża betonowe, d) wykonanie oświetlenia terenu oraz instalacji nagłośnieniowej - ułożenie kabli, słupy stalowe 25 szt z montażem opraw oświetleniowych - usytuowanie zgodnie z dokumentacją techniczną, instalacja CCTV, system nagłąśniający, e) wykonanie ogrodzenia terenu - systemowe panele na słupkach osadzonych w ziemi i na cokole, brama o konstrukcji samonośnej wraz z zespołem jezdnym zgodnie z dokumentacją techniczną, f) wykonanie osłony śmietnikowej - murowana z cegły i zadaszona - dach kryty dachówką zgodnie z dokumentacją techniczną, g) zainstalowanie łącznie 10 koszy na śmieci, h) wykonanie boiska do gry w piłkę nożną - nawierzchnia boiska ze sztucznej trawy; boisko wyposażone w 2 bramki z siatkami montowane na stałe lub przenośne z obciążeniem z przeciwwagą; bramki muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa B; Sztuczna trawa na boisko rozkładana na podbudowie z kruszyw winna spełniać następujące minimalne parametry: rodzaj włókna - monofilowe, 100 procent polietylen liczba pęczków - 9.400 szt na metr kwadratowy wysokość włókna - 60 mm Dtex - 13.500 Dtex grubość włókna - 360 mikronów waga całkowita - 2600 gr na metr kwadratowy Podłoże: - pierwotne - odporne na promieniowanie UV gęsto tkane podłoże polipropylenowe, - wtórne - powłoka poliuretanowa przepuszczalna dla wody Wypełnienie - piasek kwarcowy oraz granulat gumowy (zgodnie z wynikami labolatorium sportowego np. Sport Labs, Labosport). Wymagane dokumenty dotyczące oferowanej nawierzchni: - atest higieniczny PZH, - ITB lub raport z badań specjalistycznego laborlatorium sportowego potwierdzający wymagane parametry, - certyfikat FIFA 1 lub 2 star na wykonany system nawierzchni, - certyfikat lub deklaracja producenta na zgodność z normą PN EN 15-330-1:2008, - karta techniczna potwierdzona przez producenta, - autoryzacja producenta z potwierdzeniem okresu gwarancji, i) wykonanie boiska do gry w streetball Boisko należy wykonać w technologii typu EPDM - nawierzchnia poliuretanowa, gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo; - warstwa nośna ET gr. 30 - 35 mm (mieszanina żwiru i granulatu gumowego połączone za pomocą lepiszcza poliuretanowego), - warstwa pośrednia elastyczna z granulatu SBR gr. ok. 8 mm, - warstwa zewnętrzna użytkowa gr. ok. 7 mm, Zamawiający wymaga aby minimalne parametry nawierzchni poliuretanowej typu EPDM były następujące: - grubość nawierzchni - 30 - 35 mm pierwsza warstwa i 14 - 16 mm druga warstwa, - wytrzymałość na rozciąganie - nie mniej niż 0,8 MPa, - wydłużenie względne przy rozciąganiu - nie mniej niż 65procent, - wytrzymałość na rozdzieranie - nie mniej niż 100 N, - ścieralność - nie większa niż 0,09 mm, - przyczepność do podłoża mineralno - gumowego - nie mniej niż 0,5, - twardość Shorea typ A - 55 stopni Sh A, Wymagane dokumenty dotyczące oferowanej nawierzchni: - certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego labolatorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta, - Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni, - autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem okresu gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię, Boisko należy wyposażyć w 2 zestawy do koszykówki dwusłupowe, cynkowane ogniowo, o wysięgu 165 cm, tablice do koszykówki profesjonalne epoksydowe, obręcze stałe z siatką łańcuchową. Urządzenia muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa B. j) wykonanie bieżni lekkoatletycznej, bieżni dł. 60 m oraz bieżni do skoku w dal: Bieżnię należy wykonać z trzech warstw: - warstwa zasadnicza nośna grubości średnio 35 mm wykonana z granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym ze żwirem, - warstwa pośrednia grubości ok. 11 mm - wykonana metodą natryskową i warstwa zewnętrzna użytkowa grubości ok. 2 mm - wykonana metodą natryskową - łącznie ok 13 mm. Minimalne parametry powierzchni poliuretanowej bieżni: - grubość nawierzchni - 30 - 35 mm + 12 - 13 mm - wytrzymałość na rozciąganie - 0,87 MPa - wydłużenie względne przy rozciąganiu - 63 procent - wytrzymałość na rozdzieranie - nie mniej niż 140 N - ścieralność - nie większa niż 0,085 mm - przyczepność do podłoża - nie mniejsza niż 0,5 - twardość Shore´a Typ A - 58 stopni Sh A Wymagane dokumenty dotyczące oferowanej nawierzchni poliuretanowej: - Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego labolatorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni, - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta nawierzchni, - Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni, - Certyfikat IAAF - badania na zawartość pierwiastków śladowych - autoryzacja producenta nawierzchni wraz z potwierdzeniem warunków gwarancji. Uwaga: bieżnię do skoku w dal i trójskoku należy wyposażyć w następujące urządzenia: - próg posiadający certyfikat IAAF, - piaskownica systemowa z elastycznym obrzeżem i elastycznym łapaczem piasku z rusztem i matą gumową, - stalową pokrywę cynkowaną. k) wykonanie boiska do gry w tenisa stołowego: nawierzchnię boiska należy wykonać z płyty betonowej na podsypce piaskowej. l) wykonanie placu zabaw dla dzieci: 1/ Nawierzchnia: sztuczna nawierzchnia, wykonana z wykładziny igłowej z PP typu WHAF o grubości min. 13 mm, wypełniona piaskiem. Masa włókna nie mniej niż 1100 g/m. Od wysokości upadkowej 170 cm montaż na podkładzie elastycznym z płyt EPP. System spełnia wymagania bezpieczeństwa wysokości upadkowej HIC dla nawierzchni placów zabaw zgodnie z wymogami normy PN-EN 1177. Podłoże winno być wykonane zgodnie z PN-S-06102:1996: warstwa wyrównawcza - gr. ok. 3 cm, warstwa nośna (kliniec lub alternatywne kruszywo łamane) - gr. ok. 10 cm, piasek gruboziarnisty zagęszczony warstwowo - gr. ok. 20 cm. Obowiązujące dokumenty na oferowaną nawierzchnię są następujące: - Atest higieniczny PZH, - autoryzacja producenta nawierzchni wystawiona dla tego zadania z potwierdzeniem okresu gwarancji, - Certyfikat HIC zgodności z normą PN EN 1177:2008 2/ urządzenia: rodzaje urządzeń są wymienione w części opisowej projektu budowlanego (str. 5 - 7) są to: - piaskownica 6-co boczna - szt 1 - karuzela trzmiel - szt 1 - zestaw Huncwot na 16 kotwach - szt 1 - huśtawka koniki na 2 kotwach - szt 1 - ścianka gimnastyczna na 2 kotwach - szt 1 - góra/dół na 10 kotwach - szt 1 - potrójny drążek na 4 kotwach szt 1 - pająk Feliks na 9 kotwach - szt 1 - ławka z oparciem - szt. 10 - stół do tenisa - szt 2 Wszystkie urządzenia winny spełniać wymogi bezpieczeństwa w zakresie montażu i konserwacji oraz posiadać wymagane atesty i dopuszczenia. Posiadaniem tych dokumentów będzie warunkowany odbiór urządzeń. 1.2. Wymagania Zamawiającego: 1.2.1. Warunki zapłaty: - za roboty Wykonawca może wystawić dwie faktury VAT, pierwszą po wykonaniu ok. 60% robót oraz fakturę końcową po bezusterkowym odbiorze końcowym robót, - termin płatności faktur do 14 dni od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo sporządzonej faktury, - do każdej faktury Wykonawca dołączy protokół wykonania robót podpisany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, - Płatnikiem faktur jest Szkoła Podstawowa Nr 5 w Pile. 1.2.2. Harmonogram rzeczowo-finansowy: - wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego. Harmonogram będzie załącznikiem do umowy i winien być dostarczony Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy, - w harmonogramie należy przedstawić planowany postęp rzeczowo-finansowy robót w odstępach dwutygodniowych, - przy sporządzaniu harmonogramu należy uwzględnić oferowany termin zakończenia robót oraz zapisy pkt 1.2.1. 1.2.3. W cenie oferty Wykonawca winien uwzględnić koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 1.2.4. Zamawiający wymaga aby wybrany Wykonawca ustawił na terenie budowy tablicę informacyjną,wykonaną wg wzoru z załącznika nr 8 do SIWZ. Tablica o wymiarach 2m na 1m zawierająca w treści tytuł zadania, wartość zadania w zaokrągleniu do liczb całkowitych. Wzór tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym. Umocowanie stabilne na wysokość zapewniającą jej czytelność. Trwałość tablicy przez okres realizacji, do dnia odbioru końcowego. Koszt zrealizowania tablicy informacyjnej należy doliczyć do kosztów wykonania zamówienia. 1.3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy. Wymagany okres gwarancji jakości: gwarancja producenta na wykonane nawierzchnie - jednak nie może być krótsza niż 36 miesięcy od dnia odbioru nawierzchni, - 36 miesięcy na pozostałe roboty budowlane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1382113,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1697678,48
Oferta z najniższą ceną: 1697678,48 / Oferta z najwyższą ceną: 1697678,48
Waluta: PLN.