Piła: Remont I pietra w zakresie robót ogólnobudowlanych w tym wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Nr 3 ul.Żeromskiego 41 w Pile
Numer ogłoszenia: 55121 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont I pietra w zakresie robót ogólnobudowlanych w tym wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Nr 3 ul.Żeromskiego 41 w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont I pietra w zakresie robót ogólnobudowlanych w tym wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Nr 3 ul.Żeromskiego 41 w Pile 1) Prace rozbiórkowe: wykucie z muru ościeżnic drzwiowych drewnianych i stalowych oraz kratek wentylacyjnych,rozbiórka wykładziny ściennej z płytek, zerwanie cokolików lastriko, rozbiórka posadzki z paneli, usunięcie powłok starych farb ze ścian i sufitów, wywóz gruzu na wysypisko. 2) Prace zabezpieczające: zabezpieczenie podłóg folią, utylizacja wykładzin pcv, 3) Prace murarsko-tynkarskie - w tym: gruntowanie podłoży, wykonanie tynków, wyrównanie istniejących tynków, wyprawy żywiczno-mineralne ścian, licowanie ścian płytkami, wykonanie warstw wyrównujących pod posadzki, wykonanie posadzek z wykładzin typu tarket, wykonanie posadzek płytkowych z kamieni sztucznych, wykonanie cokolików, listew itp. 4) Stolarka: montaż drzwi z ościeżnicami - łącznie 21 szt. 5) Roboty ślusarskie: rozebranie balustrad okiennych z kształtowników stalowych, wykonanie nowych balustrad okiennych zgodnie z dokumentacją, 6) Prace instalacyjne: demontaż baterii umywalkowych i zmywakowych, umywalek, zlewów oraz podejść odpływowych, montaż nowych baterii, umywalek, zlewozmywaków. 7) Roboty elektryczne: wymiana instalacji elektrycznej na I piętrze budynku, Szczegółowo wszystkie prace do wykonania opisane są w przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9500,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie