Piła: Składowisko odpadów komunalnych w miejscowości Kłoda -wykonanie uszczelnienia wokół sektora nr I sztuczną barierą geologiczną
Numer ogłoszenia: 51551 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Składowisko odpadów komunalnych w miejscowości Kłoda -wykonanie uszczelnienia wokół sektora nr I sztuczną barierą geologiczną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie uszczelnienia wokół sektora nr I sztuczną barierą geologiczną na Składowisku odpadów komunalnych w miejscowości Kłoda Opis przedmiotu zamówienia Ze względu na planowaną budowę sektora nr III, na składowisku odpadów komunalnych w Kłodzie gm.Szydłowo, który  będzie zlokalizowany w miejscu istniejących sektorów I i II  zaprojektowano wykonanie uszczelnienia wewnętrznej ściany bocznej sektora nr I na głębokości 1,0 m poniżej wierzchowiny kwatery I o grubości 0,5 m. Prace polegać będą na: 1) zebraniu po obwodzie grobli okalającej sektor I warstwy drenażowej na szerokości ok. 3 m od krawędzi wewnętrznej korony wału deponując zebrany materiał w obrębie składowiska, 2) zdemontowaniu wykonanego uszczelnienia z folii PEHD gr. 2 mm zakotwionej w koronie wału na szerokości ok. 3 m (założono ponowne wykorzystanie folii w około 30 procentach, 3) odkopaniu wewnętrznej ściany sektora I na głębokość ok. 0,5 m, 4) wyprofilowaniu i zagęszczeniu wewnętrznej ściany sektora I, 5) wykonaniu przesłony mineralnej (ekranu) z gruntu mineralnego o współczynniku kmniejsze równe1 x 10 -9 mnas (glina, ił), 6) ponownym ułożeniu folii uzupełniając tym  samym zniszczony materiał wraz z zakotwieniem w koronie wału, 7) uzupełnieniu warstwy drenażowej 8) wykonaniu humusowania korony wału na gr. 20 cm z nasiewem trawy Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z dokuentacją projektową z uwzględnieniem wymagań określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 2) zabezpieczenie terenu budowy pod względem bezpieczeństwa i organizacji ruchu oraz przed innymi ujemnymi skutkami oddziaływania w trakcie wykonywania robót, zgodnie z obowiazujacymi w tym zakresie przepisami,wymaganiami specyfikacji technicznej; 3) zabezpieczenie pod względem BHP wszystkich wykopów i miejsc wykonywania robót oraz miejsc składowania materiałów zgodnie z przepisami oraz wymaganiami specyfikacji technicznej; 4) wykonanie zaplecza budowy oraz doprowadzenie wszelkich mediów na czas budowy na swój koszt zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji technicznej; 5) przestrzeganie wymagań dotyczących robót,kontroli jakości materiałów i robót oraz badań w zakresie określonym w specyfikacji technicznej; 6) utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót uporządkowanego i czystego i nadającego się do użytkowania; 7) realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy; 8) zapewnienie kadry posiadającej stosowne uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia; 9) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej; 10) informowanie Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego o robotach ulegających zakryciu; 11) informowanie Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin ich zakończenia. Przedmiot zamówienia określa projekt techniczny wraz z przedmiarem robót  oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.  Wszystkie prace należy prowadzić ostrożnie z uwagi na istniejący drenaż odcieków i studnie odgazowujące oraz w sposób nie naruszający stateczności skarp wału sektora I. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania. Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. .

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7800,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. b) parafowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ c) kosztorys ofertowy wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ d) dokument wniesienia wadium (potwierdzony za zgodność z oryginałem) e) podwykonawstwo - załącznik nr 6 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę okresu przewidzianego na ukończenie robót gdy wystąpią: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych (niekorzystne), uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. Przez niekorzystne warunki pogodowe rozumie się: a) występowanie na placu budowy temperatur powietrza poniżej 0°C mierzonej o godzinie 7:00 rano przez okres dłuższy niż 3 dni następujących jeden po drugim; b) wystąpienia w czasie dnia roboczego (7:00-16:00) intensywnych opadów śniegu lub deszczu przez 3 dni następujących jeden po drugim c) zaleganie przez 5 dni następujących jeden po drugim pokrywy śnieżnej przy czym wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych winno być zgłoszone w dzienniku budowy oraz pisemnie Zamawiającemu z potwierdzeniem przez Inspektora nadzoru a także stwierdzone zaświadczeniem najbliżej stacji meteorologicznej. ; 2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczegóbości: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane; 3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub rezygnację przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; c) zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. d) kolizje z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji; e) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; 4) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: Zamawiający dopuszcza: a) zmianę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy pod warunkiem uzyskania akceptacji Zamawiającego i spełnienia przez te osoby warunków SIWZ; b) zmianę umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniem SIWZ, Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez wykoanawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustwy pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak